Перегляд за Автор "Zinchenko, N. A."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність використання інтерактивних технологій при вивченні іноземними студентами соціально-гуманітарних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Якісна освіта іноземних студентів в Україні – вимога сучасності, яка потребує перегляду методів і форм роботи, а також принципів, підходів до їх навчання та виховання. Мета статті – теоретич- не обгрунтування ефективності інтерактивного навчання іноземних студентів медичного вузу при вивченні суспільних дисциплін. Навчання іноземних громадян має свої особливості, при яких не- обхідно враховувати мовний бар'єр, рівень культури, національні традиції, а також світогляд і ви- ховання. Тому пошук викладачами ефективних методів і засобів навчання, в тому числі інтеракти- вних, є однією з умов підвищення якості освіти, що в свою чергу підвищить рейтинг нашої країни в світовій системі освіти. ; Качественное образование иностранных студентов в Украине – современное требование, которое требует перестройки методов и форм работы, а также принципов, подходов к их обучению и воспита- нию. Цель статьи – теоретическое обоснование эффективности интерактивного обучения иностран- ных студентов медицинского вуза при изучении общественных дисциплин. Обучение иностранных граждан имеет свои особенности, при которых необходимо учитывать языковой барьер, уровень культуры, национальные традиции, а также мировоззрение и воспитание. Поэтому, поиск преподава- телями эффективных методов и способов обучения, в том числе интерактивных, является одним из условий повышения качества образования, что в свою очередь повысит рейтинг нашей страны в ми- ровой системе образования. ; High-quality training of foreign students in Ukraine is a current requirement, which demands the restructuring the methods and forms of education activities as well as the principles and approaches to their training and education. The purpose of this article is to provide theoretical substantiation of efficiency of interactive teaching social sciences for foreign medical students. Training of foreign citizens has its own peculiarities that have to be considered as the language barrier, the culture, national traditions, as well as the outlook and upbringing. Therefore, the search for effective educational strategies and teaching techniques, including interactive, is one of preconditions for improving the quality of education, which in turn will contribute the rating of our country in the global education system.Документ Застосування інноваційних технологій у вищій школі при вивченні гуманітарних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.У статті аналізується проблема впровадження та використання інноваційних технологій у вищій школі в процесі вивчення гуманітарних дисциплін, структура та аналіз класифікації навчання.Документ Здоров'я як онтологічна цінність у контексті глобальних проблем сучасності(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, 2018) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Людство сьогодні існує в ситуації постійних ризиків та загроз (як усвідомлених, так і неусвідомлених), причиною цього є не лише глобальні проблеми, на які прийнято списувати всі негаразди та прорахунки політиків та економістів, але й постійно зростаючий ризик екологічних, військових терористичних загроз.Документ История украинской культуры(Видавництво "Дивосвіт", 2015) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Кустарьова, Лідія Петрівна; Кустарева, Лидия Петровна; Kustareva, L. P.Учебно-методическое пособие для студентов факультета подготовки иностранных студентов составлено по програме с «Истории украинской культуры» для медицинских вузов. Содержит все темы для самостоятельной работы в хронологической последовательности. Рекомендуется студентам стоматологического и медицинского факультетов.Документ Методологічні засади історико-філософського дослідження(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Ющенко, Юлія Петрівна; Ющенко, Юлия Петровна; Yuschenko, Y.У статті проаналізовано найпоширеніші методи та принципи історико-філософського дослідження. Акцентовано увагу на тому, що будь-яке теоретичне дослідження неможливе без опису, аналізу та уточнення понятійного апарату конкретної галузі науки, тобто побудови системи термінів і понять, що їх позначають. ; В статье проанализированы наиболее распространенные методы и принципы историко-философского исследования. Акцентировано внимание на том, что любое теоретическое исследование невозможно без описания, анализа и уточнения понятийного аппарата конкретной области науки, то есть построения системы терминов и понятий, которые их обозначают. ; The article analyzes the most common methods and principles of historical and philosophical studies. The attention is paid to the fact that any theoretical research is impossible without describing, analyzing and clarifying specific conceptual apparatus of science, that is building a system of terms and concepts which they represent.Документ Модернізація вищої школи України в сучасних умовах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.У статті проаналізовано доцільність модернізації вищої школи України на сучасному етапі. Проведено ретроспективний аналіз поняття «педагогічна інновація» та «педагогічна технологія». Виділено структурні елементи реалізації та ефективності впровадження інноваційних технологій у вищій школі. ; В статье проанализирована целесообразность модернизации высшей школы Украины на современном этапе. Проведен ретроспективный анализ понятия «педагогическая инновация» и «педагогическая технология». Выделены структурные элементы реализации и эффективности внедрения инновационных технологий в высшей школе. ; The article analyzes the feasibility of modernization of the higher school of Ukraine at the present stage. A retrospective analysis of the concept of "pedagogical innovation" and "pedagogical technology". Selected structural elements of the implementation and effectiveness of implementing innovative technologies in higher education.Документ Необхідність трансформації інституту освіти в умовах інформаційного суспільства(Fundacja im. M. Reja, Krakow, Poland, 2017) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.У статті доводиться, що інформаційне суспільство, яке розвивається прискореними темпами, – реалія сьогодення. Наголошується, що динаміка розвитку інформаційного суспільства впливає на всі соціальні інституції, проте відповідні трансформації останніх суттєво відрізняються за темпами здійснення. Найбільш консервативною інституцією виявилась освіта, де наявний опір з боку певних структурних елементів освітніх і виховних систем і відповідних організацій. Аргументується необхідність дослідження функціонального потенціалу освітніх інституцій, модернізації їхніх організаційних форм та залучення нових культурно-освітніх технік, що дозволять людству відповісти на сучасні цивілізаційні виклики. ; В статье доказывается, что информационное общество, которое развивается ускоренными темпами, - реалия нынешнего времени. Отмечается, что динамика развития информационного общества влияет на все социальные институции, однако соответствующие трансформации последних существенно отличаются за темпами осуществления. Наиболее консервативной институцией оказалось образование, где имеющееся сопротивление со стороны определенных структурных элементов образовательных и воспитательных систем и соответствующих организаций. Аргументируется необходимость исследования функционального потенциала образовательных институций, модернизации их организационных форм и привлечения новых культурно-просветительных техник, что позволят человечеству ответить на современные цивилизационные вызовы. ; The article shows that the information society, which develops at an accelerated pace, is a reality of the present day. It has been emphasized that the dynamics of the development of the information society affects all social institutions, but the corresponding transformations of the latter significantly differ in terms of implementation rates. The most conservative institution is education, with the resistance from certain structural elements of training and instructional systems and relevant organizations. The paper substantiates the necessity for studying the functional potential of educational institutions, modernizing their organizational forms and attracting new cultural and educational techniques, which will enable the humanity to respond to modern civilizational challenges.Документ Політичне виховання в умовах постіндустріального суспільства(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2010) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Документ Соціальна логіка "суспільства споживання"(Ukrainian Association of Scientists of Economics Academic Society of Michal Baludyansky, 2015) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Ющенко, Юлія Петрівна; Ющенко, Юлия Петровна; Yuschenko, Ju. P.Документ Теорія симулякра Ж. Бодрійяра: історико-філософський аспект(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.05 – історія філософії. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, 2011. Дисертація присвячена актуальній історико-філософській темі, якою є симуляційній теорії Ж. Бодрійяра. Диссертантом доводиться, що філософія Ж. Бодрійяра являє собою філософську стратегію, відкриту і вільну від будь- яких концептуальних обмежень та класифікаційних історико-філософських дефініцій. Ж. Бодрійяр, діючи у парадигмі некласичної філософії, намагається здійснити «низверження платонізму», позбавити копії, симулякри прив’язаності до вихідної моделі, показати включення їх у чисто диференціальну гру, віднайти у симулякрах прояви позитивної сили, яка заперечує одночасно і оригінал і копію, і модель і репродукцію. Автор аргументує, що головна заслуга Ж. Бодрійяра полягала у тому, що він переніс проблему симуляції із онтологічної площини у сферу сучасної соціальної реальності. Це дане обхідні теоретико-методологічні підстави для висновку про те, що оточуюча нас дійсність виробляє самодостатні, незалежні від трансцендентних зразків симулякри, що поступово перетворюються на універсальну сферу життя сучасної людини. ; Диссертация на соискание ученой степени кандидата философских наук по специальности 09.00.05 – история философии. – Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко. – Киев, 2011. Диссертация посвящена актуальной, но мало изученной в отечественной истории философии теме – симуляционной теории Ж. Бодрийяра. В диссертации обосновано, что философия Ж. Бодрийяра представляет собой философскую стратегию, открытую и свободную от каких-либо концептуальных ограничений и классификационных историко-философских дефиниций. Ж. Бодрийяр, действуя в рамках парадигмы неклассической философии, стремится совершить «низвержение платонизма», избавить копии, симулякры привязанности к исходной модели, показать включенность их в игру различия, найти в симулякрах проявления позитивной силы, которая одновременно отрицает и оригинал, и копию, и модель, и репродукцию. Автор аргументирует, что главная заслуга Ж. Бодрийяр в том, что он перенес проблему симуляции с онтологической плоскости в сферу современной социальной реальности. Он убежден, что окружающая нас действительность производит самодостаточные, независимые от трансцендентных образцов симулякры, больше того, последние превращаются в область жизни современного человека. Для решения этой задачи Ж.Бодрийяр переосмысливает традиционную соссюровскую концепцию знака, результатом чего становится то, что знак саморождает и свои значения, и референцию, поэтому окружающая реальность объявляется лишь отражением означающего, его иллюзорным модусом. Ж. Бодрийяр рассматривает функционирование знаков-симулякров во многих сферах жизнедеятельности общества – в масс-медиа, в моде, потреблении, которое представлены как способ коммуникации. Функционирование симулякра исследуется в разных плоскостях – в природе доминирует реальность, поэтому там нет места симулякру, во второй природе, созданной человеком и техникой природный мир заменяется его искусственным подобием, а когда человек заменяет вещи их искусственными копиями, симулякры воспринимаются как вещи третьей природы, знаки- фрустрации, своеобразное «алиби» отсутствующей реальности. ; The dissertation studies the simulation theory of J.Baudrillard. It is proved that Jean Baudrillard philosophy turns to be a specific philosophical strategy, an open and free movement, that groves over any conceptual limitations and classification of historical and philosophical definitions. Acting in the paradigm of nonclassical philosophy, J.Baudrillard attempts to «ruin Platonism» and to free copies and simulacrums from their attachment to the original model, to show their inclusion in a purely differential game, to find positive signs in a simulacrum of power, which rejects both original and copy, model and reproduction. The author shows that J.Baudrillard moved the simulacrum problem out of the ontological plane into the sphere of contemporary social reality. He was convinced that the reality of human environment produces sufficient, independent, and free of the transcendental samples simulacrums, which latter convert into the life of modern human.Документ Філософсько-правові проблеми хоспісної і паліативної допомоги в Україні(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Розвинення вітчизняної мережі паліативної та хоспісної допомоги має особливе значення в сучасних реаліях, коли кількість невиліковно хворих пацієнтів постійно зростає. За оцінками експертів, в Україні щорічно потребують паліативної допомоги — близько півмільйона інкурабельних хворих. Філософія паліативної допомоги - якомога краща якість життя важкохворої людини, а правові ас- пекти - захист її особистісних і громадянських прав. В Україні робляться тільки перші кроки в на- прямку створення державної системи підготовки медичних і соціальних фахівців, які надають палі- ативну допомогу. Вітчизняне законодавство потребує подальшого реформування у галузі охорони здоров’я, в тому числі і паліативно-хоспісній допомозі. ; Развитие отечественной системы паллиативной и хосписной помощи имеет особенное значение в современных реалиях, когда количество неизлечимых больных постоянно увеличивается. За оценка- ми експертов, в Украине каждый год почти полмиллиона инкурабельных больных нуждаются в хоспи- сно-паллиативной помощи. Философия паллиативной помощи – как можно лучшее качество жизни больного человека, а правовые аспекты - защита личностных и гражданских прав инкурабельных бо- льных. К сожалению, сегодня, когда медицина достигла небывалых высот, такая важная отрасль ме- дико-социальной работы, как паллиативная помощь, отошла на второй план. В Украине делаются то- лько первые шаги в направлении создания государственной системы подготовки медицинских и со- циальных специалистов, способных оказать паллиативную помощь. Отечественное законодательство требует дальнейших реформ в такой важной отрасли, как охрана здоровья, в том числе и паллиатив- но-хосписной помощи. ; The development of the national system of palliative and hospice care is of particular importance in today’s realities, when the number of incurable patients is constantly increasing. According to the expert estimates, every year in Ukraine nearly a half of a million incurable patients need hospice and palliative care. The philosophy of palliative care is to provide the best possible quality of life of the sick persons, and the legal aspects is aimed at protecting personal and civil rights of incurable patients. Medicine has reached unprecedented heights, but such an important branch of medical and social work as palliative care is on the background. Ukraine has just start stepping towards the development of state system of training for health and social professionals able to provide palliative care. Domestic legislation requires further reforms in such important sectors as health care, including palliative and hospice care.Документ Історія філософії(Видавець та виготівник: ПП «Дивосвіт»., 2018) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A. V.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.Цей навчальний посібник підготовлений відповідно до вимог навчальної програми. Представлений матеріал дасть можли вість студентам не тільки вивчати філософію, але і використо вувати його для самостійної роботи. Слід звернути увагу, що в доповненому матеріалі висвітлюються найновіші підходи до тих чи інших проблем, особливу увагу зосереджено на епосі пост модернізму. На відміну від інших подібних праць, посібник має форму нарису, містить стислу, але змістовну за обсягом істо рію філософії. Посібник буде корисним не тільки студентам ви щих медичних навчальних закладів III– IV рівнів акредитації, а й аспірантам, викладачам та всім, хто переймається пробле мами розвитку філософії. Сподіваємося, що викладений матері ал може стати імпульсом для подальших самостійних заглиб лень у безмежне море світової філософської думки.