Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 194
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність ЦКНМ при ВУЦВКу по дослідженню грецького населення.(''Регіон-Інформ", 1997-09-10) Ставицька, Наталія ПетрівнаТаким чином, як довідуємося з листа одного із керів¬ників ЦК КП(б)У, в розв'язанні найбільш важливих, доленосних для національних меншин питань, брали гору не рекомендації вчених щодо історії, культури і традицій ма¬лих народів, а настанови політичного керівництва, що вип¬ливали з поточного моменту. Однак, навіть при цьому значення досліджень, що формували нові наукові напрямки, закладали основи для подальшої роботи, важко переоцінити.Документ Державна національно-культурна політика серед національних меншин в часи української революції(ТОВ ''АСМІ'' Полтава, 1999-06-18) Ставицька, Наталія Петрівна; Ставицкая, Наталья Петровна; Stavickay, N. P.Наявні документальні матеріали свідчать, що державна політика урядів Центральної Ради, гетьманату та Директорії в період національно-визвольних змагань українського народу, хоча й відзначалася своєю непослідовністю, незавершеністю та половинчатістю заходів, та все ж таки заклала основи для духовного відродження національних меншин в Україні.Документ Регіональні аспекти діяльності Всеукраїнської наукової асоціації сходознавства(Національна академія наук України Інститут історії України, 2006-12-25) Ставицька, Наталія ПетрівнаДокумент Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект(Дніпропетровський університет, 2007) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті аналізується філософський аспект співвідношення процесів інноваційної освітньої діяльності й гуманізації освіти. Акцентується увага на проблемах здійснення інноваційної діяльності в системі освіти. Автор вдається до спроби визначити основні орієнтири сучасної інноваційно-гуманістичної моделі освіти. ; Article analyses philosophical aspect of the correlation between innovative educational process and education humanization. Special attention is paid to problems of innovative activities in the system of education. Author tries to definite main points of modern innovative and humanistic school model.Документ Два образи віри Мартіна Бубера в призмі новітньої юдейської філософії(Полтавський національний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка, 2007) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A.Мартін (Мордехай) Бубер відноситься до плеяди найцікавіших та загадкових мислителів ХХ століття. Він вважається творцем так званої "діалогічної онтології", оригінальної версії релігійного екзистенціалізму. Унікальність діалогічної концепції М.Бубера полягає в тому, що він належав відразу до двох філософських та культурних світів - юдаїстського та європейського.Документ Ліквідація науково-дослідних установ ВУАН з дослідження національних меншин України (II пол. 1920—1930-х рр.)(Інститут історії України НАН, 2007) Ставицька, Наталія Петрівна; Ставицкая, Наталья Петровна; Stavickay, N. P.Документ Філософські погляди Мартіна Бубера та Гершома Шолема в руслі дослідження хасидизму(Полтавський національний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка, 2008) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A.Філософська література присвячена полеміці двох найвідоміших дослідників хасидизму Мартіна Бубера та Гершома Шолема надзвичайно багата. Ці роботи охоплюють велике коло питань, які включають в себе проблеми релігії, філософії, соціології, етики, педагогіки. Але в історію світової філософської думки вони війшли як дослідники саме юдейського містичного вчення - хасидизму. І до сьогодні вважаються одними із найбільших авторитетів у цій галузі.Документ Біблійний елемент в філософії Лева Шестова(Всеукраїнська громадська організація Українська академія наук, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2009) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A.The influence of biblical motives on the creative work of one of the well known representatives of Silver Age of Russian philosophy Lew Shestov are analyzed in the article. The autor pays attention to role of whose antiquated figures such as Abraham and Job he uses for the determination of own indication of the problem of the faith in philosophical history; Автор анализирует влияние библейских мотивов на творчество одного из известнейших представителей Серебряного века российской философии Льва Шестова. Акцентируется внимание на ветхозаветных фигурах Авраама и Иова, а также новозаветного апостола Павла, которых Шестов использует для определения собственного видения проблемы веры в истории философии; Автор аналізує вплив біблійних мотивів на творчість одного із найвідоміших представників Срібного віку російської філософії Лева Шестова. Акцентується увага на старозаповітних постатях Авраама та Йова, а також новозаповітного апостола Павла, яких Л.Шестов використовує з метою визначення власного бачення проблеми віри в історії філософії.Документ Після Маркса: суспільство та споживання за версією Жана Бодріяра(Національнй педагогічний університет імені М.П. Драгоманова Українська Академія Наук, 2009) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, Natalia AlexandrovnaРозглядається філософсько-соціологічна теорія французького філософа-постмодерніста Жана Бодріяра, зокрема аналізуються міфи суспільства споживання та його соціальна логіка; Рассматривается философско-социологическая теория французского философа-постмодерниста Жана Бодрияра, в частности, анализируются мифы общества потребления и его социальная логика. Ключевые слова: симулякр, потребительская стоимость, общество потребления, Ж. Бодрияр.;Philosophic and sociotogic theory of French philosopher and postmodernist Jean Baudriltard, namely, analysed myths of consumption society and its social logic are consideredДокумент Освіта під маркою «Made in USA», або що рухає американську освіту(2009) Гладка, Таміла Іванівна; Гладка, Тамила Ивановна; Gladka, T.У статті зосереджується увага на особливостях американської системи освіти та визначаються основні чинники, які впливають на її розвиток.Документ Децентралізація управління в освіті:переваги та ризики(Національна академія державного управління при Президентові України, м.Київ., 2009-05) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаАктуальність проблеми децентралізованого управління освітою викликана розгортанням демократичних процесів у суспільстві. Але формування моделі децентралізованого управління потребує зваженого підходу, так як воно має не тільки переваги, а й свої недоліки. Українська освіта потребує адекватної вимогам часу моделі управління, яка б забезпечувала чіткі орієнтири інноваційного розвитку та конкурентоспроможності національної освіти в глобальному освітньому середовищі.Документ Освіта в інноваційній політиці ФРН(Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2009-07) Гладка, Таміла ІванівнаРозглянуто роль освіти в інноваційній політиці ФРН, визначено компетенції федерації і земель в освітній сфері та вплив їхніх ініціатив на розвиток німецької освіти; The role of education in the innovation policy of Germany is considered in the article. Competences of the federation and lands in the education sphere and the influence of their initiatives on the development of German education are determined.Документ Законодавче та нормативно-правове забезпечення інноваційного розвитку освіти в Україні(Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаПроаналізовано законодавче та нормативно-правове забезпечення інноваційного розвитку освіти в Україні; Legislative and normative legal ensuring of the innovation development of the education in Ukraine is analyzed in the article.Документ Інноваційний розвиток освіти як об’єкт державного управління(Академія муніципального управління м.Київ, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті інноваційний розвиток освіти розглядається як об’єкт державного управління. Досліджується сутність поняття «інноваційний розвиток освіти» та розкриваються його ознаки. Визначаються основні функції державного управління інноваційним розвитком освіти; The innovation development of education is considered as the object of the state management in the article. The essence of the notion "the innovation development of education" is researched and its characteristic features are elucidated. The main functions of the state management of the innovation development of education are determined.Документ «Істинна віра» Сірена К’єркегора в філософії Лева Шестова та Мартіна Бубера(Всеукраїнська громадська організація Українська академія наук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A. V.Проводиться спроба аналізу впливів філософської концепції «істинної віри», проголошеної данським мислителем С.К’єркегором, на творчість М.Бубера та Л.Шестова. Автор акцентує увагу на аналізі явища парадоксу віри, яке знайшло своє відображення у працях обох філософів. ; Проводится попытка анализа влияния философской концепции «истинной веры», которая была провозглашена датским мыслителем С.Кьеркегором, на творчество М.Бубера и Л.Шестова. Автор акцентирует внимание на анализе явления парадокса веры, которое нашло свое отражение в трудах мыслителей. ; The attempt to analyze the influence of philosophic conception of “true belief” which has been proclaimed by Danish wise man S. Kerkegor to creation of M. Buber and L. Shestov has been done. The author accents his attention to analysis of influence of belief paradox, which had been reflected in the works of wise men.Документ Стратегічні цілі освітньої політики США(Одеський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті розглядаються стратегічні пріоритети сучасної освітньої політики США. Аналізуються основні законодавчі акти на підтримку інноваційних реформ в освіті. Визначаються особливості та головні принципи американської освіти.Документ Політичне виховання в умовах постіндустріального суспільства(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2010) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.Документ Основні засади державної освітньої політики в контексті інноваційних змін сучасного суспільства(Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010-03) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті зазначається, що освіта в добу високих інноваційних технологій ідентифікує себе уже не як стійка, консервативна, а як відкрита, динамічна система. Об’єктом державного управління має стати не система освіти, а її інноваційний розвиток. Державне управління інноваційним розвитком повинно фокусуватися на прогнозуванні, координуванні й моніторингу інноваційних процесів. Також автор виділяє головні завдання державної освітньої політики в Україні.Документ Проблеми державного управління інноваційним розвитком освіти: законодавчий аспект(Інститут виборчого права, видавець ДП "Нора-Друк", м. Київ, 2010-05) Гладка, Таміла Іванівна; Гладкая, Тамила ИвановнаВизначаються головні проблеми, які перешкоджають здійсненню державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні. Акцентується увага на необхідності оновлення законодавчого освітнього поля, яке б забезпечувало правові й організаційні засади державного управління інноваційною діяльністю в освітній галузі та стимулювало інноваційну активність її суб’єктів.Документ Функціональна модель державного управління інноваційним розвитком освіти(Рада по вивченню продуктивних сил України Національної академії наук України, ТОВ "ДКС Центр", м. Київ, 2010-10) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті окреслено основні проблеми державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні. На підставі проведеного аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових джерел запропоновано функціональну модель державного управління інноваційним розвитком освіти, якою визначено послідовні етапи впливу державного управління на стан процесів в освіті з метою забезпечення її інноваційного розвитку. ; Main problems of public administration of innovative education development in Ukraine are traced in the article. On ground of made analysis of domestic and foreign scientific sources the functional model of public administration of innovative education development is offered determining consequent stages of public administration influence on the state of processes in education with the purpose of ensuring of its innovative development.