Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасний підхід до якісного засвоєння знань сімейними лікарями під час навчання на циклі "Хірургія"(Полтавський державний медичний університет, 2025) Нємченко, Іван Іванович; Кравців, Микола Ігорович; Ляховський, Віталій Іванович; Лисенко, Руслан Борисович; Прихідько, Роман Анатолійович; Заєць, Сергій МиколайовичІнтеграція сучасних методів навчання в медичну освіту усуває розбіжності в уподобаннях щодо стилю навчання, які можуть вплинути на успішність засвоєння клінічних дисциплін.Задля якісного засвоєння знань на циклі «Хірургія» лікарями зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина» у навчальний процес кафедри хірургії №1 ПДМУ впроваджено метод навчання на основі конкретних клінічних випадків. У результаті аналізу конкретних клінічних випадків, які потребують застосування здобутих знань і навичок, розвиваються навички діагностичного і клінічного мислення, увага лікарів акцентується на найбільш проблемній для запам’ятовування інформації, що дає змогу краще поєднати теоретичні знання з практичною діяльністю, унаслідок чого підвищується компетентність лікарів. The integration of modern teaching methods into medical education eliminates differences in learning style preferences that can affect the success of mastering clinical disciplines. With the aim of qualitative assimilation of the level of knowledge during the "Surgery" cycle by doctors from the "General practice-family medicine" specialty, a teaching method based on specific clinical cases has been introduced into the educational process of the Department of Surgery No. 1 of the PDMU. As a result of the analysis of specific clinical cases, which requires the application of previously acquired knowledge and skills, the skills of diagnostic and clinical thinking are developed, the attention of doctors is focused on the most problematic information for memorization, which makes it possible to better combine the acquired theoretical knowledge with practical activities, as a result of which increases competence of doctors.