Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Ключові слова "anatomy"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід викладання дисципліни «анатомія людини» здобувачам вищої освіти міжнародного факультету в контексті інтернаціоналізації освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025) Пілюгін, Андрій Валентинович; Гринь, Володимир Григорович; Шерстюк, Олег Олексійович; Костиленко, Юрій Петрович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Устенко, Роман Леонідович; Каценко, Андрій Любославович; Литовка, Володимир Вікторович; Сербін, Сергій ІгоровичУ статті висвітлено актуальні питання й заходи для поліпшення теоретичної підготовки здобувачів освіти міжнародного факультету з подальшою інтеграцією з клінічними дисциплінами. З'ясовано напрями активізації науково-пізнавальної діяльності здобувачів освіти з метою формування професійної компетентності. The article highlights topical issues and measures to improve the theoretical training of international students with further integration with clinical disciplines. The directions for intensifying the scientific and cognitive activity of students in order to form professional competence are identified.Документ Дієві орієнтири оптимізації навчального процесу професійно-орієнтованої дисципліни «анатомія людини»(Полтавський державний медичний університет, 2025) Пілюгін, Андрій Валентинович; Гринь, Володимир Григорович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина Павлівна; Устенко, Роман Леонідович; Каценко, Андрій Любославович; Северин, Юрій Миколайович; Федорченко, Ігор ЛеонідовичУ статті з'ясовано ключові напрями і процеси для поліпшення теоретичної підготовки здобувачів освіти з подальшою інтеграцією з клінічними дисциплінами. Доведено позиції для активізації науковопізнавальної діяльності здобувачів освіти з метою формування професійної направленості. The article identifies the key areas and processes for improving the theoretical training of students with further integration with clinical disciplines. The positions for intensification of scientific and cognitive activity of students in order to form a professional orientation are proved.Документ Професійна мотивація здобувачів вищої освіти медико-біологічного профілю до вивчення фундаментальних дисциплін(Полтавський державний медичний університет, 2025) Северин, Юрій Миколайович; Гринь, Володимир Григорович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина Павлівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Тарасенко, Яна Альбертівна; Каценко, Андрій Любославович; Устенко, Роман Леонідович; Пілюгін, Андрій Валентинович; Стриженок, Віталій ПетровичУ статті розглянуто проблему професіоналізації навчання щодо фундаментальних дисциплін студентами-медиками. Доведено, що використання методів формування вступної мотивації дозволило активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти, а також підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу з морфологічних дисциплін. The article deals with the problem of professionalization of education in fundamental disciplines by medical students. It is proved that the use of methods of forming introductory motivation allowed to intensify the cognitive activity of students, as well as to increase the efficiency of learning the educational material in morphological disciplines.