Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Можливості штучного інтелекту Gemini у створенні якісного тестового контенту для здобувачів медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025-03) Драбовський, Віталій Сергійович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Драбовська, Інна Анатоліївна; Малик, Сергій Васильович; Лиманець, Тетяна Володимирівна; Гонжак, Богдан ІгоровичСучасна медична освіта потребує постійного вдосконалення знань і навичок науково-педагогічного колективу. Традиційні методи створення тестових завдань не завжди забезпечують достатню кількість якісно різноманітних запитань для оцінювання. Мовна модель Gemini має потенціал у генерації різноманітних текстів, що робить її перспективним інструментом для створення тестових завдань різних рівнів складності. Проте є певні освітні виклики: забезпечення об'єктивності оцінювання, уникнення упередженості алгоритмів і принципів академічної доброчесності та гарантування релевантності завдань до реальної клінічної практики. Modern medical education requires constant improvement of the knowledge and skills of the scientific and pedagogical staff. Traditional methods of creating test tasks do not always provide a sufficient number of qualitatively diverse questions for assessment. The Gemini language model has the potential to generate a variety of texts, which makes it a promising tool for creating test tasks of various levels of complexity. However, there are certain educational challenges: for students of medical education: ensuring the objectivity of evaluation, avoiding the bias of algorithms and principles of academic integrity, and guaranteeing the relevance of tasks to real clinical practice.Документ Перспективи та інноваційні напрями розвитку медичної освіти з використанням штучного інтелекту(Полтавський державний медичний університет, 2025) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Петрушанко, Володимир Миколайович; Бублій, Владислав ЕдуардовичУ статті розглядаються перспективи та інноваційні напрями розвитку медичної освіти з використанням штучного інтелекту (ШІ) в Україні, особливо в контексті терапевтичної стоматології. Основну увагу привертає інтеграція цифрових технологій і ШІ, які сприяють удосконаленню процесу навчання, діагностики й підвищенню доступності освітніх ресурсів. У статті розглядаються перспективи та інноваційні напрями розвитку медичної освіти з використанням штучного інтелекту (ШІ) в Україні, особливо в контексті терапевтичної стоматології. Основну увагу привертає інтеграція цифрових технологій і ШІ, які сприяють удосконаленню процесу навчання, діагностики й підвищенню доступності освітніх ресурсів.Документ Штучний інтелект у викладанні фармакології: досвід, який можна наслідувати(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Важнича, Олена Митрофанівна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Шакіна, Еліна Георгіївна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Руслан Володимирович; Луценко, Ольга АнатоліївнаЗа даними закордонної літератури розглянуто можливості штучного інтелекту в медичній освіті й наведено перші спроби його використання у викладанні фармакології. According to foreign literature, the possibilities of artificial intelligence in medical education are envisaged and the first attempts to use it in teaching pharmacology are given.Документ Штучний інтелект у навчальному процесі: інтеграція ділових ігор і технологій CHATGPT у патофізіології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Костенко, Віталій Олександрович; Акімов, Олег Євгенович; Волкова, Оксана Анатоліївна; Денисенко, Софія Валеріївна; Заколодна, Олена Едуардівна; Міщенко, Артур Володимирович; Назаренко, Світлана Миколаївна; Соловйова, Наталія ВеніамінівнаСтаття аналізує впровадження штучного інтелекту (ШІ) в навчання патофізіології через ділові ігри й технології на основі ChatGPT. Дослідження виявило, що використання таких підходів покращує клінічне мислення, аналітичні навички і soft skills студентів. Методика потребує активного наставництва й етичних рамок для відповідального застосування ШІ. The article analyzes the integration of artificial intelligence (AI) into pathophysiology education through business simulations and ChatGPT-based technologies. The study found that such approaches enhance students’clinical reasoning, analytical skills, and soft skills. This method requires active mentorship and ethical guidelines to ensure responsible AI use.Документ Інноваційні технології вивчення хірургічної стоматології: сучасний стан і майбутнє(Полтавський державний медичний університет, 2025-03) Панькевич, Артур Іванович; Колісник, Інна Анатоліївна; Гоголь, Андрій Михайлович; Новіков, Вадим Михайлович; Резвіна, Катерина Юріївна; Коросташова, Марія АнатоліївнаІнноваційність у вивченні хірургічної стоматології передбачає низку рішень, необхідних і в освітніх технологіях, і в практичній медицині, становить собою безперервний процес і сприяє розвитку ефективної та якісної охорони здоров’я, а запорукою успіху є залучення медичних спеціалістів на всіх етапах інноваційного процесу. Innovation in the study of surgical stomatology includes a number of solutions that are necessary both in educational technologies and in practical medicine, is a continuous process and contributes to the development of effective and high-quality health care, and the key to success is the involvement of medical specialists at all stages of the innovation process.