Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Ключові слова "basics of pedagogy of a higher school."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічний складник у професійній підготовці майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2025) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шарбенко, Тетяна Вячеславівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаВ умовах реформування системи освіти у вищій медичній школі відбувається перехід до нової освітньої парадигми. Українська медична освіта усі зусилля спрямовує на якість підготовки майбутніх лікарів. Це потребує зміни методології організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах. Авторки акцентують увагу на потребі з’ясування значення педагогічного складника у професійній підготовці майбутніх лікарів. Адже лікарі повинні у широкому контексті розглядати своїх пацієнтів, надавати не лише лікарняну допомогу, а й вміти проводити заходи із запобігання захворювань, надавати родинам консультації з догляду за хворими, проводити роботу з роз’яснювання свідомого ставлення до збереження здоров’я. Тому професійна освіта здобувачів вищих медичних навчальних закладів має передбачати відповідну педагогічну підготовку. Передумовою забезпечення цілеспрямованої орієнтації здобувачів медичної освіти на майбутню діяльність в умовах практичного використання теоретичних знань стає правильно організована грунтовна аудиторна підготовка студентів. Transition to a new educational paradigm is taking place in the context of reforming the education system in higher medical schools. In view of this, great attention needs to be paid to clarifying the importance of the pedagogical component in the professional training of future doctors. The authors focus on changing approaches to participation in modern practice of higher education. A prerequisite for ensuring the purposeful orientation of medical students to future activities in the context of practical use of theoretical knowledge is properly organized thorough classroom training of students.