Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Ключові слова "blended learning"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Змішане навчання (blended learning) – сучасна ефективна гібридна форма освіти між онлайн- і офлайн-форматами в підготовці майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2025) Передерій, Ніна Олександрівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Клепець, Олена Вікторівна; Рябушко, Олена Борисівна; Шевченко, Костянтин Васильович; Григоренко, Альона Сергіївна; Донець, Ілона МиколаївнаУ статті висвітлено особливості змішаного навчання як сучасної ефективної гібридної форми освіти між онлайн- і офлайн-форматами в підготовці майбутніх лікарів. Основною перевагою змішаного навчання визначено підвищення мотиваційної складової освітнього процесу й наближення до сучасних і комфортних для здобувача вищої освіти засобів засвоєння знань і контролю. The article presents the features of blended learning as a modern effective hybrid form of education between online and offline formats in the training of future doctors. The main advantage of blended learning is to increase the motivational component of the educational process and to bring it closer to modern and comfortable means of learning and control for the student.Документ Роль викладача в змішаній моделі сучасної медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025) Ксьонз, Ігор Володимирович; Гриценко, Євген Миколайович; Пилипюк, Євген Вікторович; Овчар, Олег ВолодимировичРозглядається змішане навчання як один із трендів сучасної системи вищої освіти, актуальність якої в медичному університеті зростає в умовах пандемії та війни. Обговорюється зміна ролі викладача і його взаємовідносин зі здобувачами освіти в нових умовах змішаного навчання. The article considers blended learning as one of the trends in the modern higher education system, the relevance of which in a medical university is growing in the context of a pandemic and war. The article discusses the changing role of the teacher and his/her relationships with students in the new conditions of blended learning.