Кафедра сімейної медицини і терапії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра сімейної медицини і терапії за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вища медична освіта й охорона здоров’я: виклики сьогодення(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Старченко, Іван Іванович; Бєляєва, Олена МиколаївнаРозглянуто етапи розвитку медицини. Автори торкаються питань, пов’язаних із перевагами компетентісного підходу в медичній освіті, що спрямований на усунення прогалин і недоліків у підготовці майбутніх лікарів на додипломному етапі в різних країнах світу. Приділено увагу морально-етичним аспектам професійної діяльності лікаря. Показано, що в складних умовах сьогодення, зумовлених глобалізаційними процесами, інформатизацією суспільства, численними проблемами, породженими COVID-19, людство в цілому й медична спільнота зокрема, повинні згуртуватися для подолання медичних, економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії і виходу з кризи.Документ Можливості застосування інтерактивних методів у викладанні розділу паліативної допомоги лікарям-інтерна у загальнолікарській практиці(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Іваницький, Ігор Валерійович; Шилкіна, Людмила Миколаївна; Катеренчук, Олександр Іванович; Хайменова, Галина СергіївнаВикористання інтерактивного методу освіти «рольові ігри» у післядипломній підготовці лікарів-інтернів може поглибити базові знання в наданні допомоги хворим і теоретичної, і практичної частин навчання, що поліпшить професійне зростання. Це зумовлює необхідність ширшого застосування методу інтерактивної підготовки на післядипломному етапі.Документ Роль викладача-клініциста у формуванні майбутнього сімейного лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бабаніна, Марина Юріївна; Кітура, Євдокія Михайлівна; Іщейкіна, Юлія Олексіївна; Ткаченко, Максим Васильович; Волченко, Григорій Вілійович; Лебідь, Володимир ГригоровичНині головним чинником якості освіти в цілому є формування відповідних компетенцій у майбутніх сімейних лікарів завдяки професіоналізму викладача-клініциста. Майстерність викладача виражається в умінні організувати навчальний процес. Підготовка лікарів має бути клінічно орієнтована, і забезпечити її може не лектортеоретик, навіть дуже обізнаний, а викладач-клініцист.Документ Сучасні особливості дистанційного навчання лікаря-інтерна в умовах пандемії(Полтавський медичний державний університет, 2022-03-24) Ждан, Вячеслав Миколайович; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Бабаніна, Марина Юріївна; Кітура, Євдокія Михайлівна; Боряк, Христина РадиславівнаЗастосування дистанційних форм у освітньому процесі лікаря-інтерна стало пріоритетним напрямом навчання в умовах пандемії. У практичній підготовці лікаря найкращим визнано розгляд реальних клінічних випадків із залученням онлайн-платформ, що дозволяє продемонструвати особливості перебігу хвороби і сприяє розвитку професійної підготовки.Документ Цифровий розрив у системі медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-30) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бабаніна, Марина Юріївна; Волченко, Григорій Вілійович; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Кітура, Євдокія Михайлівна; Ткаченко, Максим Васильович; Іваницький, Ігор ВалерійовичДистанційні методи навчання, які часто застосовувалися в доковідну епоху додатково до очного навчального процесу і широко використовуються в період пандемії через необхідність дотримання протиепідемічних заходів, створили технологічну неоднорідність серед надавачів і здобувачів медичної освіти. Стаття має на меті висвітлити питання цифрового розриву в медичній освіті під час пандемії та умов карантину COVID-19.