Кафедра сімейної медицини і терапії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра сімейної медицини і терапії за Ключові слова "378.147:611"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина»(Івано-Франківський національний медичний университет, 2022-09-23) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бабаніна, Марина Юріївна; Кітура, Євдокія Михайлівна; Кітура, Оксана ЄвгенівнаДистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти. Дистанційне навчання при підготовці лікарів-інтернів – це інноваційна організація навчального процесу, яка базується на принципі самостійного навчання лікаря та інтерактивній взаємодії викладача та інтерна. Результативність дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів у вирішальній мірі залежить від наступних факторів: ефективної взаємодії викладача та лікаря-інтерна; налагодженої активного зворотного зв’язку; якості попереднього проектування процесу дистанційної освіти та способів управління ним; розроблених дидактичних матеріалів. Дистанційне навчання передбачає декілька різних технологій, які можуть використовуватися в навчальному процесі: кейсову технологію, інтернет-технологію та телекомунікаційну технологію. Технологія роботи полягає у взаємодії викладачів кафедри з лікарями за допомогою сучасних телекомунікаційних Internet-технологій, а засобом здійснення подібної взаємодії є електронна пошта, телеконференції, діалоги в режимі реального часу тощо. Під час спілкування у прямому ефірі відбувається трансляція мультимедійної презентації, що є одним із варіантів підготовки лікаря до заняття. Тому використання дистанційного навчання для лікарів-інтернів, яке обмежує застосування отриманих навичок на практиці, обумовлює підвищені вимоги та критерії до здобуття знань в онлайн-форматі занять, стоїть на першому місці в освіті майбутнього лікаря.