Кафедра внутрішньої медицини № 1
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра внутрішньої медицини № 1 за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Improving the quality of e-learning: development of independent learning skills of medical students(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2022-03) Кudria, I. P.; Tretiak, N. H.; Prykhodko, N. P.; Shaposhnyk, O. А.; Popruha, A. O.; Кудря, Ірина Павлівна; Третяк, Наталія Григорівна; Приходько, Наталія Петрівна; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Попруга, Алла ОлександрівнаThe article considers ways to improve the self-directed learning of internal medicine by medical students in terms of e-learning. The alternative way to ensure the continuity of education in the context of the COVID-19 infection was e-learning, which contributed to the intensification of independent students work. Proper organization of independent work of future doctors at the Department of Internal Medicine № 1 affects the effective, successful educational process and is the basis of higher education. Self-directed learning lays the foundations of continuous self-education and self-improvement, promotes the development of clinical thinking and the formation of professional competencies of the doctor.Документ Використання інтернет-технологій в організації самостійної роботи студентів у вищих медичних закладах(Publishing House “ACCENT”, 2020-04-10) Кудря, Ірина Павлівна; Шапошник, Ольга АнатоліївнаУ статті обгрунтовано необхідність використання Інтернет- технологій в організації самостійної роботи студентів у вищих медичних закладах. Сьогодні неможливо уявити самостійну роботу студента-медика без використання Всесвітньої мережі Інтернет. Застосування сучасних технологій у освітньому процесі вишів створює нові можливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів, принципів індивідуалізації та диференціації навчання, позитивно впливає на розвиток пізнавальної діяльності, їх творчої активності, рівень свідомості та формування клінічного мислення.