Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. 2020
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. 2020 за Ключові слова "378.147+614.23"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль самостійної роботи студентів у формуванні професійної компетентності медичних фахівців(Полтавський державний медичний університет, 2020) Поливкан, М. І.; Полывкан, М. И.; Polyvkan, M. I.Сучасні світові тенденції на ринку медичних послуг зумовлюють нові вимоги до якості медичної освіти. Перш за все. випускники навчальних закладів повинні орієнтуватися в новітніх технологіях медичної науки, бути готовими розробки та впровадження наукових досягнень в систему практичної охорони здоров'я. Допомога і спрямування майбутніх фахівців у набутті високого рівня професійної компетенції, поряд із формуванням у них особистісних моральних і емоційно-вольових якостей, життєвих цінностей, професійної спрямованості, клінічного мислення є пріоритетними завданнями сучасної вищої медичної школи. В освітньо-науковому просторі медичного вузу існують великі можливості для успішного професійно-особистісного розвитку фахівців, проте багаторазово зростаючий обсяг знань та інформації вимагає інтенсифікації процесу навчання, однією з форм реалізації якої є ефективна організація самостійної роботи студентів. В умовах кредитно-трансферної системи освітнього процесу дана форма організації навчання здатна забезпечувати самостійний пошук необхідної інформації, творче сприйняття і осмислення навчального матеріалу в ході аудиторних занять і поза аудиторний час, розвиток аналітичних здібностей. Ефективність самостійної роботи залежить як від організації занять і характеру впливу викладача, так і від ступеню підготовки студента. Запорукою успіху даної форми навчальної діяльності є також грамотне співвідношення об’ємів аудиторної та самостійної роботи, забезпечення студента необхідними методичними матеріалами щодо виконання самостійної роботи, проведення індивідуальних консультацій; знання алгоритму та методів виконання самостійної роботи; підтримання стійкої мотивації у студентів, включення в завдання обов’язкової для всіх базової частини і варіативної – для більш підготовлених осіб. В статті наведено теоретичне обґрунтування та деякі аспекти практичної реалізації самостійної роботи студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології Івано-Франківського національного медичного університету як головного резерву підвищення якості підготовки медичних фахівців.