Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. 2020
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. 2020 за Ключові слова "378.147:614.25"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного вузу(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Донець, Ілона Миколаївна; Григоренко, Альона Сергіївна; Волошина, Олена Валеріївна; Штепа, Катерина Вікторівна; Донец, Илона Николаевна; Григоренко, Алена Сергеевна; Волошина, Елена Валерьевна; Штепа, Екатерина Викторовна; Donets, I. M. ; Hryhorenko, A. S.; Voloshyna, O. V.; Shtepa, K. V.У сучасних умовах реформування системи освіти в Україні перед багатьма науково-педагогічними працівниками стає проблема підвищення якості освітнього процесу. Спільнотою піднімаються питання гуманізації освіти, її спрямованості на диференційний підхід у навчанні з урахуванням індивідуальних особливостей кожної особистості, її потенціалу. З цією метою повинні бути створенні сприятливі умови протягом всього навчально-виховного процесу. Багато науковців та практиків піднімають питання духовного та особистісного розвитку студентів, активізації їх самосвідомості, позитивного та творчого ставлення до майбутньої професії. Обґрунтовано значення діалогізації педагогічної взаємодії як умови розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету, їх ідентифікації з носіями професійних цінностей, охарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів. На основі результатів емпіричного дослідження з’ясовано характер взаємин між викладачами і студентами, стилі їх педагогічної взаємодії. В статті розкриваються особливості педагогічної взаємодії: проводиться аналіз різних підходів до її визначення та розглядаються основні її механізми. Особлива увага приділяється такій стороні педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, як педагогічне спілкування, розглядаються так звані «бар’єри» спілкування та способи їх подолання. Наводяться провідні форми організації навчальної діяльності, які сприятимуть оптимізації педагогічної взаємодії між викладачем та студентами.