2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "371.321.6"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність використання мультимедійних програмних засобів під час викладання курсу «Латинська мова та Медична термінологія»(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дюрба, Д. В.роботі ми зупиняємося на дослідженні ефективності використання мультимедійних програмних засобів на прикладі онлайн платформи Quizlet під час викладання курсу латинської мови та медичної термінології. На основі модулів, розроблених нами у Quizlet, наші студенти самостійно вивчають лексику до практичних занять, контролюють правильність запам’ятовування слів, здійснюють тестування власних знань, а також використовують ігрові режими «підбір» і «гравітація». На нашу думку, мультимедійні програмні засоби навчання надзвичайно ефективні для напрацювання лексичної бази, що є невід’ємним атрибутом під час вивчення дисципліни «латинська мова та медична термінологія». За допомогою Quizlet ми оптимізуємо процес вивчення слів студентам, скоротивши час, завдяки можливості задіювати різні канали сприйняття інформації, а також особливостям побудови програми, що дозволяють більше працювати із погано засвоєним матеріалом. Quizlet можна застосовувати і під час практичних занять з дисципліни «латинська мова та медична термінологія», що урізноманітнює навчальний процес та створює водночас атмосферу здорової конкуренції і ситуації, у яких потрібно комунікувати та взаємодіяти задля досягнення кінцевої мети.