Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційнім курсом(Полтавський державний медичний університет, 2022) Проскурня, Сергій Анатолійович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичВисвітлено здобутки в удосконаленні викладання секційного курсу. Проаналізовано найпоширеніші помилки у взаємодії клініцистів із патологоанатомічною службою, узагальнено досвід практичної роботи й викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом Полтавського державного медичного університету. Запропоновано диференційований підхід до викладання секційного курсу для майбутніх лікарів різних спеціальностей.Документ Науково-дослідна робота студентів як один зі шляхів удосконалення підготовки майбутніх лікарів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Винник, Наталія Іванівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Задворнова, Анна Петрівна; Гасюк, Анатолій Петрович; Новосельцева, Таїса ВолодимирівнаОхарактеризовано форми, сутність і зміст організації науково^оспідної роботи на кафедрі патолог'нної анатомії з секційним курсом УМСА при підготовці висококваліфікованого лікаря. Висвітлено роль студентського наукового товариства і методи науково-дослідної діяльності студентів як одного з важливих чинників підготовки майбутніх спеціалістів.Документ Проблеми й суперечності студентоцентрованого навчання в сучасній українській вищій школі(Полтавський державний медичний університет, 2022) Совгиря, Світлана Миколаївна; Винник, Наталія Іванівна; Задворнова, Анна Петрівна; Грінько, Руслана МиколаївнаОбговорюється нова парадигма української освіти, спрямована на зміну вектора навчання викладач-студент у бік останнього, що дозволяє створювати умови для індивідуальної траєкторії навчання студентів.Документ Провідні напрями викладання судової медицини як дисципліни за вибором для здобувачів вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Черняк, Валентина Володимирівна; Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Мустафіна, Галія Міркатівна; Малик, Наталія Ігорівна; Грінько, Руслана МиколаївнаВисвітлено провідні напрями викладання дисциплін М1. «Судова медицина» і М1. «Судова медицина (стоматологія)», ураховуючи висновки аналізу попереднього викладацького досвіду, а також удосконалення методів навчання для здобувачів вищої освіти в майбутній професійній діяльності. Сучасні умови розвитку й реформування медичної галузі та специфіка викладання вибіркової дисципліни не зменшують важливість ґрунтовних знань, а також їх практичного застосування в професії лікаря. Засвоєння складових навчальної дисципліни і знання алгоритмів опису трупних явищ, ушкоджень, установлення ступеня тяжкості відповідно до правової регламентації при проведенні судово-медичної експертизи залишаються обов’язковими складовими дисципліни й необхідними для подальшого застосування в практичній діяльності медика. Під час вивчення судової медицини як дисципліни за вибором «М1. Судова медицина» здобувачі вищої медичної освіти чітко усвідомлюють цілі судово-медичних досліджень, а також достеменно розуміють шляхи вирішення експертних завдань.Документ Професіоналізм викладача - гарантія якості навчання студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Старченко, Іван Іванович; Ройко, Наталія Віталіївна; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичПершочерговою умовою забезпеченів? високої якості освіти в медичному ЗВО є професійні компетенції викладача. Підкреслено безсумнівну необхідність використання нових ефективних інноваційних форм і методів роботи, упровадження в навчальний процес мформаційно-освітніх технологій, що дозволяють активізувати Навчальну й науково-дослідну діяльність студентів, стимулювати їхню самостійну роботу й розвішати творчий потенціал.Документ Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Проскурня, Сергій АнатолійовичУдосконалення способів оцінювання студентів при викладанні патоморфопогіі є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Застосування тестових завдань із баз «Крок 1» покращить підготовку до складання відповідного ліцензійного іспиту і може бути використано для контролю засвоєння навчального матеріалу. Застосування тестів IFOM в Україні можливе лише після розв’язання низки нагальних проблем.