Матеріали наукових конференцій. 2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій. 2025 за Ключові слова "academic integrity"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблеми застосування штучного інтелекту при підготовці майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2025) Буря, Лілія Володимирівна; Макаренко, Олександр Володимирович; Люлька, Олександр Миколайович; Білоконь, Сергій Олександрович; Вахненко, Андрій ВікторовичУ роботі розкрито основні проблеми та виклики, що виникають під час інтеграції штучного інтелекту у процес підготовки майбутніх лікарів. Дослідження показали, що інтеграція штучного інтелекту в освіту відкриває нові перспективи для вдосконалення самого процесу навчання, а також створює проблеми, пов’язані з захистом даних і навчанням викладачів. Обговорюються переваги та виклики, з якими стикаються навчальні заклади при впровадженні т акої технології, а також висвітлюються ключові аспекти співпраці між штучним інтелектом і людиною. Виявлено, що інтеграція штучного інтелекту в освіту відіграє значну роль у розвитку сучасної освіти та підготовки майбутніх спеціалістів медичної галузі. Це вимагає трансформації освіти, методів навчання та підходів до формування знань та навичок майбутніх лікарів. The paper reveals the main problems and challenges that arise when integrating artificial intelligence into the process of training future doctors. Studies have shown that the integration of artificial intelligence into education opens up new prospects for improving the learning process itself, and also creates problems related to data protection and teacher training. The advantages and challenges that educational institutions face when implementing such technology are discussed, and key aspects of cooperation between artificial intelligence and humans are highlighted. It is found that the integration of artificial intelligence into education plays a significant role in the development of modern education and the training of future specialists in the medical field. This requires a transformation of education, teaching methods and approaches to the formation of knowledge and skills of future doctors.Документ Штучний інтелект як інструмент якісної підготовки здобувачів освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Садовські, Марина Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Хміль, Олена Всеволодівна; Мархоцька, Юлія Віталіївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Садовски, Марина Александровна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Мархоцкая, Юлия Витальевна; Kaskova, L. F.; Sadovski, M. O.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Khmil, E. V.; Markhotska, Yu. V.Підготовка здобувачів освіти різних рівнів, в умовах сьогодення, вимагає від фахівців нових компетенцій. Здобування освіти в сучасних складних технічних умовах зі значною кількістю використання дистанційних технологій навчання готує студентів до життя в умовах невизначеності, розвиваючи в них такі якості, як адаптивність, креативність та вміння працювати в команді. Тотальна цифровізація вcіх сфер не минула і галузь освіти. Інформаційні технології відіграють все більшу роль у навчальному процесі. На кафедрі дитячої терапевтичної стоматології було проведено опитування здобувачів освіти четвертого курсу щодо використання ними штучного інтелекту в підготовці до занять. Всі анкетовані відповіли що використовують нейромережі в навчанні та вказали ChatGPT та Gemini. Точність відповідей нейромереж може бути сумнівною, що відкриває нові виклики та можливості для педагогічних практик. Студенти можуть ставити питання до ChatGPT, дискутувати з ним, додатково уточнюючи ті аспекти, які, на думку студента, є неточними або некоректними. Використання сучасних, актуальних та цікавих інструментів в роботі зі студентами, підвищить зацікавленість та мотивацію здобувачів у кращій підготовці до занять. Що в свою чергу покращить якість отриманих знань та кваліфікацію майбутніх спеціалістів. Для того щоб спонукати здобувачів дотримувалися академічної доброчесності виникає необхідність певної зміни системи викладання та обговорення отриманих студентами завдань. Випускники, які опанували сучасні цифрові технології, будуть готові до викликів майбутнього та зроблять вагомий внесок у відбудову країни. Training of applicants for education at different levels, in today's conditions, requires new competencies from specialists. Obtaining education in modern complex technical conditions with a significant amount of use of distance learning technologies prepares students for life in conditions of uncertainty, developing such qualities as adaptability, creativity and teamwork. Total digitalization of their spheres has not passed the branch of education. Information technology plays an increasing role in the learning process. At the Department of pediatric therapeutic dentistry, a survey of fourth-year education applicants was conducted on their use of artificial intelligence in preparation for classes. All respondents answered that they use neural networks in training and indicated ChatGPT and Gemini. The accuracy of neural network responses may be questionable, which opens up new challenges and opportunities for pedagogical practices. Students can ask questions to ChatGPT, discuss with him, further clarifying those aspects that, in the opinion of the student, are inaccurate or incorrect. The use of modern, relevant and interesting tools in working with students will increase the interest and motivation of applicants in better preparation for classes. That in turn will improve the quality of knowledge and qualification of future specialists. In order to encourage applicants to adhere to academic integrity, there is a need for a certain change in the system of teaching and discussion of tasks received by students. Graduates who have mastered modern digital technologies will be ready for the challenges of the future and will make a significant contribution to the reconstruction of the country.