Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки за Ключові слова "applicant"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Можливості використання засад фасилітативної взаємодії в умовах вищої медичної школи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Макаров, Олег Геннадійович; Тарановська, Олена Олексіївна; Шиманська, Яніна ВікторівнаПроаналізовано шляхи гуманізації процесу нвчання у вищій медичній школі, можливість застосування фасилітації, фасилітативних умінь і формування фасилітативної взаємодії.Документ Окремі аспекти формування лідерської компетентності здобувачів освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Куценко, Наталія Петрівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Куценко, Наталия Петровна; Prokopenko, V. V.; Kutsenko, N. P.Охарактеризовано основні підходи до поняття лідерства, визначено структурні компоненти лідерської компетентності та способи її формування в здобувачів освіти під час освітнього процесу.Документ Сучасні реалії розвитку медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Нємченко, Іван Іванович; Ляховська, Анастасія Віталіївна; Краснов, Олег Георгійович; Городова-Андрєєва, Тамара Валер'янівна; Ляховський, Віталій Іванович; Сидоренко, Архип ВолодимировичВисвітлено особливості становлення й розвитку медичної освіти в сучасних умовах, підкреслено провідну роль викладача в підготовці медичних кадрів, у підвищенні вимог до ефективного використання сучасних інформаційних технологій.Документ Фасилітація в освітньому процесі медичного закладу вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Андрейко, Світлана Станіславівна; Бобух, Валерія ВалеріївнаДосліджено зміст поняття фасилітації; визначено, якими специфічними якостями має володіти фасилітатор у освітньому процесі медичного закладу вищої освіти.