Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 164
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості технології дистанційного навчання(Полтавський державний медичний університет, 2021) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Прилуцький, Костянтин Юрійович; Пікуль, Катерина Вікторівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Дуднікова, Антоніна Миколаївна; Дворник, Ірина Леонідівна; Муравльова, Оксана ВасилівнаЯкісна освіта охоплює сучасні технології, професійну команду, потужну академічну програму, інтегрований підхід до навчання. Доведено, що новий матерiал засвоюється швидше, якщо він розділений на невеликi блоки тривалістю 3-5 хвилин. Візуальну, образну інформацію мозок сприймає в 60 разів швидше, ніж текстову. Зображення – дуже ефективний iнструмент виклaдача, який дає можливість представити важливі дані мaксимально наочно і зрозуміло. Головнi принципи візуалiзації укладаються в три слова: простота, ясність, гармонійність. Використання інноваційних віртуальних технологій створює унікальні можливості для форму- вання й удосконалення фахових знань, умінь і навичок студeнтів-медиків.Документ Здоров’я студентів - пріоритетна складова медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Підлужна, Світлана Андріївна; Корчан, Наталія Олександрівна; Шерстюк, Олег Олексійович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина ПавлівнаВисвітлено питання здоров'я студентів, яке, на жаль, останніми роками викликає глибоке занепокоєння. Серед факторів, що негативно впливають на здоров'я молодих людей, не останню роль відіграють постійні розумова й психоемоційна напруженість, інформаційний стрес, недостатня матеріальна забезпеченість.Документ Реалізація принципів академічної доброчесності як умова створення ефективної моделі освітньої діяльності(Полтавський державний медичний університет, 2022) Гончаренко, Наталія Іванівна; Іваницька, Олена Сергіївна; Іваницький, Ігор ОлексійовичАвтори доводять, що створення у вітчизняних вишах такої моделі освітньої діяльності, яка б відповідала рівню найбільш розвинутих країн світу, неможливе без дотримання стандартів і принципів академічної доброчесності. Розглядаються основні шляхи формування інтелектуальної гідності, академічної культури, високої відповідальності всіх учасників освітнього процесу.Документ Досвід викладання біологічної хімії та клінічної біохімії як приклад ефективної інтеграції теоретичних і практичних знань у процесі підготовки майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Непорада, Каріне Степанівна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Слободяник, Наталія Миколаївна; Микитенко, Андрій Олегович; Хміль, Дмитро Олександрович; Криворучко, Тетяна Дмитрівна; Котвицька, Аліна Анатоліївна; Тихонович, Ксенія Володимирівна; Цебенко, Марина ОлександрівнаПідкреслено важливість викладання біологічної та біоорганічної хімії для здобувачів вищої освіти різних курсів. Указано на необхідність інтеграції теоретичних знань із біологічної хімії з практичними навичками при вивченні клінічної біохімії на старших курсах.Документ Особливості медичної освіти в сучасних умовах(Полтавський державний медичний університет, 2022) Тарасенко, Костянтин ВолодимировичДистанційний режим навчання, нові вимоги до забезпечення освітнього процесу стали викликом для вітчизняної системи освіти. Провадження ефективного дистанційного навчання потребує вирішення багать- ох технічних завдань із залученням сучасних комп’ютерних технологій.Документ Сучасні технології навчання як ключовий компонент у навчальному процесі кафедри хірургії № 1 при підготовці майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Лисенко, Руслан Борисович; Рябушко, Роман Миколайович; Краснов, Олег Георгійович; Сидоренко, Архип ВолодимировичВисвітлено залучення інтерактивних технологій навчання в навчальний процес кафедри хірургії №1 ПДМУ, які дають можливість істотно покращити успішність засвоєння студентами навчального матеріалу, сприяють формуванню клінічного мислення, професійних умінь і навичок.Документ Питання самоорганізації самостійної роботи здобувачів освіти ЗВО(Полтавський державний медичний університет, 2022) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина МихайлівнаНеобхідність здобуття сучасної інформації, самоосвіта, самостійна робота – важливі чинники в підготовці здобувача освіти на додипломному етапі навчання. Але самостійна робота здобувача освіти потребує певних затрат часу, тому вміння раціонально розподілити свій час (тайм-менеджмент) є досить важливим фактором у організації самостійної роботи.Документ Пісенне мистецтво на заняттях з української мови як іноземної(ТОВ «АСМІ», 2022) Шевченко, Олена МиколаївнаДосліджено проблему використання пісень на заняттях з української мови як лінгводидактичного засобу. Розкрито сутність пісенної творчості як мовного матеріалу й засобу міжкультурної взаємодії. Висвітлено особливості формування мовних і комунікативних компетенцій у процесі використання української пісні на занятті. Обґрунтовано причини виникнення необхідності вводити пісенний матеріал до контенту навчання іноземних здобувачів вищої освіти української мови на різних етапах; із лінгвокультурологічної позиції розкрито освітній потенціал пісенного матеріалу, доведено доцільність розучування українських пісень.Документ Досвід викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційнім курсом(Полтавський державний медичний університет, 2022) Проскурня, Сергій Анатолійович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичВисвітлено здобутки в удосконаленні викладання секційного курсу. Проаналізовано найпоширеніші помилки у взаємодії клініцистів із патологоанатомічною службою, узагальнено досвід практичної роботи й викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом Полтавського державного медичного університету. Запропоновано диференційований підхід до викладання секційного курсу для майбутніх лікарів різних спеціальностей.Документ Диджиталізація освіти: ризики й переваги(Полтавський державний медичний університет, 2022) Коваленко, Нінель Павлівна; Боброва, Нелля Олександрівна; Ганчо, Ольга Валеріївна; Зачепило, Світлана ВікторівнаTrends in the development of education in the context of globalization are analyzed. The need to optimize higher education has been identified, which requires a review of existing approaches to learning and the generation of alternative methods. The risks and benefits of digitalizing education have been identified.Документ Сучасні тренди розвитку медичної освіти в травматології й ортопедії(Полтавський державний медичний університет, 2022) Півень, Юрій Миколайович; Пелипенко, Олександр Васильович; Павленко, Світлана Миколаївна; Ковальов, Олександр СергійовичОхарактеризовано переваги викладання травматології й ортопедії із застосуванням SMART-освіти над кла- сичною моделлю, яка багатьма пропагується й поширюється і, на жаль, помилково вважається оптимальною для засвоєння матеріалу.Документ Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців.Документ Тести в навчальному процесі англомовних здобувачів вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Коробейнікова, Юлія Леонідівна; Коробейніков, Леонід СергійовичВисвітлено загальні принципи використання тестів у процесі навчання англомовних здобувачів вищої освіти.Документ Нейротизм та індивідуальна психологічна орієнтація студентів- іноземців на дистанційному навчанні за умов пандемії Сovid-19 під час навчання в Україні(Полтавський державний медичний університет, 2022) Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Коровіна, Лідія Дмитрівна; Сухомлин, Тетяна АнатоліївнаПандемія COVID-19 радикально впливає на людство і змінює наш звичний світ. COVID-19 не тільки загрожує життю й фізичному здоров’ю людини, а і впливає на її психологічний стан. Досліджено психологічний вплив па- ндемії й дистанційного навчання на іноземних студентів університету.Документ Компетентнісний підхід до формування практичних навичок у вищій медичній освіті(Полтавський державний медичний університет, 2022) Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Петров, Євген ЄвгеновичРозвиток системи вищої медичної освіти на засадах компетентнісного підходу передбачає впровадження нових освітніх технологій та методів навчання студентів-медиків, які будуть інструментами формування цих компетентностей.Документ Проблема інтелектуально-розвивального навчання у форматі сучасної моделі української вищої школи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Гурай, Людмила ПорфиріївнаВисвітлено концепцію модернізації української освіти. Проаналізовано досвід вітчизняної професійної підготовки здобувачів освіти, необхідність переходу на новий тип освітніх стандартів.Документ Використання принципів андрагогіки для підвищення якості післядипломної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Скрипников, Петро Миколайович; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Приходченко, Світлана Валеріївна; Хміль, Тетяна Андріївна; Дубина, Віталій ОлексійовичУ зв’язку з активним розвитком системи післядипломної освіти актуалізувалося вивчення психології навчання дорослих слухачів. У статті розглянуто питання андрагогічних принципів та їх застосування викладачами циклів підвищення кваліфікації лікарів.Документ Підвищення якості підготовки з мікробіології, вірусології та імунології: стратегії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Лобань, Галина Андріївна; Фаустова, Марія Олексіївна; Ананьєва, Майя Миколаївна; Чумак, Юлія ВікторівнаДля опанування мікробіології, вірусології й імунології необхідно поєднати засвоєння теоретичного курсу й оволодіння практичними навичками. Лише взаємодія викладача й здобувача вищої освіти забезпечує здобуття компетентностей, необхідних для майбутньої професійної діяльності.Документ Формування клінічного рішення лікарів-інтернів-стоматологів на засадах доказовості як сучасний тренд медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Силенко, Юрій Іванович; Хміль, Тетяна Андріївна; Писаренко, Олена Анатоліївна; Силенко, Богдан ЮрійовичЗаняття в наукових групах сприяє добрій підготовці інтернів, які мають можливість розуміти й обговорювати первинні та вторинні джерела літератури, а також генерувати й демонструвати свої власні оригінальні дослідження. Крім того, наукові товариства можуть стати «навчальним центром», надаючи й педагогам, й інтернам можливість для відкриття, інтерпретації даних, співпраці й формулювання наукових питань. Інтерни, які беруть участь у наукових групах, краще підготовані до майбутніх досліджень і кар'єри в науці й медицині.Документ Основні поняття безперервної професійної освіти й вивчення нормативно-правової бази викладачами кафедри післядипломної освіти лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Коломієць, Світлана Веніамінівна; Гуржій, Олена Вікторівна; Удальцова-Гродзинська, Кристина Олександрівна; Шинкевич, Вікторія Ігорівна; Кулай, Ольга ОлександрівнаІдеться про безперервну професійну освіту в медичних ЗВО: рівень популяризації серед викладачів медичного освітнього простору, вплив безперервної професійної освіти на підвищення професійної компетентності викладачів.