Наукові праці. Кафедра ендокринології з дитячими інфекційними хворобами
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра ендокринології з дитячими інфекційними хворобами за Ключові слова "001.1"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Diabetes therapy in wartime conditions(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2023) Muravleva, O. V.; Pikul, K. V.; Shaienko, Z. O.; Муравльова, Оксана Василівна; Пікуль, Катерина Вікторівна; Шаєнко, Златослава ОлексіївнаThe article highlights the most urgent problem of endocrinology - diabetes mellitus (DM), which is spreading at a catastrophic rate, becoming a real epidemic of the XXI century. Metformin is a hypoglycemic drug that has proven its effectiveness in the treatment of type 2 diabetes for many years. Therefore, it is metformin that is stable in the choice of the drug of the first line of glucose-lowering therapy. Type 2 diabetes is one of the most common diseases characterized by metabolic disorders as a result of many pathophysiological processes. The leading pathophysiological disorder of type 2 diabetes is insulin resistance of muscle and adipose tissue together with pancreatic β-cell dysfunction. Further processes take place in adipose tissue, organs of the gastrointestinal tract, α-cells of the pancreas, and kidneys. All this leads to the development of chronic hyperglycemia.Документ Аутоімунний тиреоїдит: погляди сьогодення(Sci-conf.com.ua, 2020) Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина ЛеонідівнаДана робота присвячена вивченню стадійності перебігу аутоімунного тиреоїдиту та використанню при комплексній терапії препаратів які мають імуномоделюючий, антиоксидантний та метаболічний вплив на організм людини.Документ Програми для дистанційного навчання в умовах COVID-19(Sci-conf.com.ua, 2021) Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина Леонідівна; Шпетний, Олександр Андрійович; Жарін, Владислав МиколайовичДана робота присвячена дослідженню найпопулярніші програми для дистанційного навчання студентів і визначенню найбільш прогресивних із них, які не лише замінюють звичайні методи освітнього процесу, а й поліпшують його.