2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наукові підходи до структурування змісту навчального матеріалу дисциплін медичного спрямування(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Товстяк, Марія Михайлівна; Голованова, Ірина Анатоліївна; Товстяк, Мария Михайловна; Голованова, Ирина Анатольевна; Tovstiak, M. M.; Golovanova, I. A.Національною стратегією розвитку освіти в Україні до 2021 року актуалізовано в якості найбільш значущих цілей найближчого десятиліття підвищення доступності якісної, конкурентоспроможної освіти для громадян нашої держави відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, забезпечення особистісного розвитку людини згідно з її індивідуальними задатками, здібностями, потребами на основі навчання впродовж життя. Усе окреслене вимагає, насамперед, забезпечення вітчизняної системи освіти висококваліфікованими кадрами, підготовленими у відповідності з найбільш прогресивними вітчизняними та світовими тенденціями. Адже саме професіоналізм, його компетентність бачиться головною умовою успішного функціонування медичної галузі на всіх її рівнях. Проблеми структурування змісту навчального матеріалу, що забезпечує ефективність його дидактичної презентації та, як наслідок, підвищує рівень результативності навчання, розглядаються дидактикою на всіх освітніх рівнях і мають багатовікову історію. Сучасні підходи до їхнього вирішення пов’язані насамперед зі специфікою нинішнього періоду, що визначається фахівцями як інформаційний через величезні потоки доступної індивідові інформації та постійно зростаючі можливості для її передачі, представлені в роботах дослідників. Проте аналіз практики навчальної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки у сфері підготовки та професійної діяльності медичного професіонала акцентують сьогодні наявність низки взаємопов’язаних суперечностей, що ускладнюють вирішення проблеми формування й подальшого вдосконалення професійної компетентності такого фахівця. Актуальність окресленої проблеми, недостатнє її вивчення, необхідність усунення недоліків зумовили вибір теми дослідження «Наукові підходи до структурування змісту навчального матеріалу дисциплін медичного спрямування».