2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "613.86:617.75 – 056.262:303.621.33"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психогігієнічне значення особистих особливостей підлітків з патологією органу зору(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Коробчанський, В. О.; Сасіна, О. С.; Коробчанский, В. А.; Сасина, О. С.; Korobchansky, V. O.; Sasina, O. S.У статті викладаються результати дослідження особистісних властивостей підлітків з порушенням зору. Загальновідомо, що дефект порушення зору не є ізольованим. Він негативно впливає на розвиток емоційної сфери молодої людини. Особи із вадами зору, особливо дитячого та юнацького віку, мають істотно більший ризик розвитку порушень із боку психічної сфери, ніж їх однолітки із нормальною функцією зорового аналізатору. У процесі натурного психодіагностичного експерименту проаналізувати розповсюдженість станів - попередників психічних розладів, а саме - акцентуацій особистості за емоційно-вольовими та комунікативними властивостями, як критерії донозологічної діагностики порушень психічного здоров’я учнів з вадами зору. Аналіз особистісних особливостей, що проводився з використанням тесту Кеттелла, дозволив встановити припущення про взаємозв'язок особистісних особливостей з адаптаційними здібностями підлітків з патологією органу зору. А також про необхідність індивідуального обліку окремих психологічних показників для збереження і зміцнення здоров'я учнів, які навчаються у спеціалізованому навчальному закладі. Відсутність зору накладає відбиток на процесі розвитку дитини, що формує відхилення у всіх видах пізнавальної діяльності та позначається на формуванні особистої та емоційно-вольової сфери дитини. Тому основні психогігієнічні заходи щодо формування та розвитку дитини з вадами зору будуть безпосередньо пов’язані з корекцією та формуванням компенсаторних процесів, які необхідно починати з раннього дитинства.