2020
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2020 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 325
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analyzing sexual identity issues: definition and pedagogical implications(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Morska, L.; Daszykowska-Tobiasz, J.This paper aims to define the phenomenon under study and outline its key features in relation to language, sexuality, and gender, as well as some pedagogical implications. Drawing upon interdisciplinary research, this analysis begins with an overview of approaches to understanding sexual identity, its nature and definitions. Finally, based on the current literature analysis, the paper discusses relation of sexual identity to language and communication, and provides the author’s ideas for pedagogical implications of sexual identity construction issues.Документ Challenges of teaching intercultural communication(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Mihaila, R.The present article is part of a course that intends to make the students familiar with cultural differences in verbal and non-verbal communication, pluralism and individualism of the people belonging to a wide range of cultural backgrounds, taking into account the values provided by anthropology, high and popular culture, sociology, business, international relations. The course tries to identify the ways that people behave in terms of individualism and collectivism in multilingual and multicultural societies. The present article focused on teaching communication in intercultural contexts represents one of the activities of the Vir_Teach (A virtual solution for comprehensive and coordinated training for foreign language teachers in Europe) project, funded by the Erasmus+ programme; Parteners: Dimitrie Cantemir Christian University (Romania), University of Burgos (Spain), UC Leuven Limburg (Belgium), Szczecinska Szkola Wyzsza (Poland) and Universidade Lusofona, (Portugal).Документ Cучасні педагогічні технології у навчанні іноземних мов(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Добринчук, О. О.У статті розглядається проблема пошуку нових прийомів і способів підвищення мотивації до навчання іноземних мов. Однією з цих форм є сучасні педагогічні технології, впровадження яких сприяє ефективному вивченню мови. У статті пропонуються визначення поняттям «педагогічна технологія» і «SMART- освіта», які здатні забезпечити високий рівень навчання, що буде відповідати завданням і можливостям сучасного світу, дозволить пристосовуватися та забезпечить перехід від книжкового контенту до активного онлайн-контенту за допомогою єдиного загального сховища навчальних матеріалів в системі інформаційних технологій.Документ Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Morska, LiliyaThe article addresses the following issues: 1) the constituents of sexual health; 2) linguistic representation and comprehension of sexuality from the perspectives of gender. The goal of the article is to indicate the differences of linguistic expression of sexuality between males and females with a strong emphasis on patriarchal paradigm of society bearing its influence on the mentioned processes.Документ Ellipsen: begriff und einige forschungsaspekte(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Крецька, Ю. А.; Боднарчук, Т. В.; Шмирко, О. С.У статті розглянуто поняття еліпсів та охарактеризовано окремі підходи до їх дослідження. З’ясовано, що еліпси традиційно трактують як економію мовних елементів, необхідних у реченні завдяки своїм синтаксичним та лексичним властивостям. При перетворенні еліптичних форм у повні виходять з принципу еквівалентності, проте дослідження показують, що еліпси не можуть бути однозначно співвіднесені з однією повною структурою. У більшості праць еліпси розглядаються як похідні процесів редукції неавтономні структури, однак деякі дослідники, автономісти, вважають їх автономними мовленнєвими зразками (Ein Bier bitte!). Дослідження еліпсів здійснюються з прагматичної та синтаксичної перспектив, відповідно, розрізняють різні типи еліпсів, зокрема, у дослідженнях усного мовлення вивчають комунікативні еліпси. З синтаксичної перспективи досліджують головним чином послідовності питання-відповідь, елементи останніх розглядають як самостійні синтаксичні формати, які базуються на активації знаннєвих структур.Документ Emigracja zarobkowa. Rachunek zyskow i strat. Przyklad Polski i Ukrainy(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Wigckiewicz, B.The article describes the economic emigration of Polish and Ukrainian citizens. The author describes how emigration is defined. Particular attention was paid to the reason for the decision to go abroad for work and its consequences. The most common directions of emigration and its motives are described. The author focuses primarily on the balance of profits and losses for the family and tries to confront the benefits of these trips with the negative consequences. The described problem is presented especially in the context of family life, and especially the importance of these trips for the child remaining in the country. In the context of the presented issue, the author implicitly asks the question whether it is worth bearing, often seems to be the high price of a foreign economic trip at the expense of the loss of weakening family ties, family breakdown and, above all, loss of relationship, control or influence on the upbringing of one's own child.Документ Images and visuals in teaching vocabulary(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Botezat, O.The aim of my paper is twofold. Firstly, to examine the use of different visual tools in teaching vocabulary and secondly, to disseminate the Erasmus+ funded Project VIR_TEACH: A VIRtual Solution for a comprehensive and coordinated training for foreign language TEACHers in Europe (Erasmus+ 2018-1-ES01-KA203-050045) that serves as a reliable model for the future training of language educators, using advanced digital techniques and a modern approach. With billions of users, Social Media has offered different channels for communicating for all kinds of purposes, professional and for passe-temps. Its friendly image-based interface reaches quickly the users, satisfying one of the most challenging goals of teaching, that of being part of the students’ news feed. With the multi-language, multi-culture and mixed and shifted populations, on one hand, and the continuous progress and development of software and media, on the other hand, teachers must be duly equipped to meet and answer all of those hurdles. Whether flashcards or short definitions, pictures, short videos, and other graphics are growing as important tools in teaching vocabulary and reaching both young and adult learners.Документ Invia est in medicina via sine lingua latina. Непрохідний шлях в медицині без латинської мови(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипников, Петро Миколайович; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Писаренко, Олена Анатоліївна; Тимошенко, Юлія ВолодимирівнаУсі учбові та навчальні посібники, наукові статті з стоматології мають значну кількість латинських термінів, які визначають анатомічні утворення, класифікації захворювань, елементи ураження, процеси, які виникають при запаленні, некрози та новоутворювання, діагнози та інші. Знання латинської термінології необхідні при обстеженні хворих, проведенні клінічних розборів, комунікації лікарів з колегами у присутності пацієнтів. Вибір метода лікування, прогнозування тяжкості та лікування захворювання, знання лікарськи х засобів, їх пропис у рецепті також не можливий без знання латині. В сьогоденні медичні принципи, деонтологічні канони зафіксовані в пам’яті людей на латинській мові: noli nocere, ivatura sanat, medscus - curat morbus та інш.Документ Komunikacja codzienna polskich nauczycieli edukacji elementarnej - krotki przeglad kategorii tematycznych na przykladzie dyskusji na portalach internetowych(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Wojciechowska, J.Artykul wskazuje na charakterystycznq indeksykalnosc we wspolczesnym dyskursie polskich nauczycieli edukacji elementarnej. Dokonano krotkiej analizy kategorii tematycznych na przykladzie codziennych rozmow, jakie toczq nauczyciele na internetowych portalach. Wskazano jednoczesnie na istot§ socjolektu wraz z zasobami wiedzy zespolu ludzi, ktorych Iqczy zawodowa przynaleznosc.Документ Lexical features of english terminology in oral and maxillofacial surgery(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Svyryda, O. S.; Yushchenko, Ya. О.; Lysanets, Yu. V.; Свирида, Олександр Сергійович; Ющенко, Яна Олександрівна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Свирида, Александр Сергеевич; Ющенко, Яна АлександровнаУ статті проаналізовано лексико-семантичні особливості англійської термінології в субмові хірургічної стоматолоії. Запропоновано класифікацію в межах досліджуваної терміносистеми: терміни латинського та грецького походження; термінологічні словосполучення, представлені власне англійськими лексичними одиницями; гібридні терміноелементи, що містять напівасимільовану англо-латинську лексику. Результати дослідження можуть бути використані в процесі розробки тлумачних словників та навчальних матеріалів для студентів-стоматологів.Документ Mandibular osteotomy in a patient with eisenmenger syndrome: case report(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Vares, Ya. E.; Filipskyi, A. V.; Filipska, T. A.Actuality of the topic. The presence of abnormalities of jaw bones causes a significant cosmetic and psychological discomfort to a person with such a problem. Currently, the planning and surgical treatment of malocclusion in patients without concomitant diseases is a routine process. The situation is a completely different when a patient has serious diseases of the respiratory or cardiovascular system, which may be a contraindication to such treatment. Aim. Presentation of our own experience of a multidisciplinary approach to the orthognathic treatment of patient with malformation of the maxillofacial area with severe concomitant pathology. Materials and methods. A 30-year-old patient, with the presence of Eisenmenger syndrome, progeny and open bite - a class III skeletal defect with a significant cosmetic and functional defect was chosen as a clinical case. The DDS-Pro software was selected to plan the operation. A bilateral sagittal split osteotomy of the mandible was selected as a method of surgery.Документ Medicus nihil aliud est, quam animi consolatio: комунікативна компетентність лікаря як один з основних критеріїв його професіоналізму(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Старченко, Іван Іванович; Бєляєва, Олена МиколаївнаСтаття присвячена актуальній проблемі ефективного спілкування лікаря з пацієнтом. Пропоноване дослідження має міждисциплінарний характер й охоплює коло питань, пов’язаних із медичною психологією, теорією комунікації, медичною етикою та деонтологією, соціологією, історією медицини, соціолінгвістикою. Систематизовано й доповнено перелік загальних і професійних soft skills лікаря. Показано, що серед soft skills, які зумовлюють професійну затребуваність та успішність сучасного лікаря, комунікативна компетентність відіграє особливу роль, адже вміння створити довірливу атмосферу, комфортне психологічне середовище, урахувати психологічний стан хворого, відчути його ставлення до хвороби, налаштувати на боротьбу з недугою значно підвищують ефективність діагностики, лікування, профілактики, реабілітації. На прикладі історії хвороби та смерті видатного хірурга М. І. Пирогова проілюстровано тезу щодо ролі вербального впливу лікаря на хворого. Автори побіжно торкаються питання кореляції між високим рівнем комунікативної компетентності лікаря та задоволеністю пацієнтів якістю надання медичних послуг. Зазначається, що комунікативна компетентність лікаря є одним із засобів формування високого рівня комплаєнтності пацієнтів.Документ Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Robinson, A.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена МиколаївнаУ статті представлено досвід упровадження комплексного підходу в процесі формування граматичних навичок науково-педагогічних працівників і здобувачів ступеня доктора філософії в медичних ЗВО. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу: візуалізація теоретичних аспектів, граматичні вправи, робота з автентичними текстами, комунікативні завдання. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), укладеного з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти.Документ Nauczyciel wczesnej edukacji jako kreator zmian w edukacji - od zniewolenia do autonomii(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Kochanowska, E.Zmiany we wspolczesnej rzeczywistosci spoleczno-kulturowej oraz ich tempo stawiajq wiele wyzwan przed nauczycielami, ktorzy muszq elastycznie reagowae na te zmiany i umiej^tnie dostosowywae si§ do nowych wymagan. Funkcje nauczyciela jako kreatora zmian w edukacji mozna rozpatrywae z perspektywy wszystkich podmiotow edukacji, tj. uczniow, rodzicow, innych nauczycieli, specjalistow oraz samego nauczyciela. W artykule omowiono problematykg rozwijania kreatywnosci nauczycieli jako czynnika skutecznych przemian edukacyjnych. Z punktu widzenia zadan, ktore stojq przed wspolczesnq edukacjq konieczne wydaje si§ takie ksztalcenie nauczycieli, ktore b^dzie przygotowywalo ich do samodzielnego kreowania rzeczywistosci edukacyjnej. Tylko nauczyciel kreatywny, autonomiczny i refleksyjny, ktorego profesjonalna wiedza powstaje z sytuacyjnego rozumienia zdarzen i badan wlasnej praktyki, jest w stanie sprostae wymogom wspolczesnej rzeczywistosci i zmianom filozofii edukacji.Документ Storytelling at the time of quarantine(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Gutor, L.; Sodomora, P.Документ Students’ self-studying as a key element of distance learning(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Vynnyk, N. I.; Sovhyria, S. M.; Proskurnya, S. A.; Zadvornova, A. P.; Babenko, V. I.; Винник, Наталія Іванівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Проскурня, Сергій Анатолійович; Задворнова, Анна Петрівна; Бабенко, Вікторія ІгорівнаThe paper presents the current views on enhancing the skills and abilities of students’ self-studying and training of specialists capable of creative activities, taking into account the current requirements and conditions of distance learning, the methods of its effective organization as an integral part of the educational environment. In recent decades, the problem of organizing students’ self-studying has been an issue for educators, psychologists, and methodologists. Currently, the main goal of higher educational institutions is to form a creative personality of a future professional, capable of self-development, self-education. Consequently, the students’ self-studying is tending to be considered one of the main elements of the educational process in higher education in training of a contemporary profession-oriented active individual. The authors emphasize that the appropriate organization of students’ self-studying enables the improvement the quality of theoretical training, enhancement the practical skills, development of clinical thinking and the ability to professional continuous education.Документ The role of modern information technologies at the surgical profile departments training process(Астрая, 2020-11) Drabovskiy, V. S.; Panasenko, S. I.; Kerbazh, N. R.; Bezruchko, M. V.; Драбовський, Віталій Сергійович; Панасенко, Сергій Іванович; Кербаж, Нізар Ріда; Безручко, Максим ВасильовичOne of the priority tasks of digitalization of the higher education system, including medical one, is the onstant improvement of the quality of future specialists` training on the basis of the use of computer technologies in the educational process (telemedicine). In the conditions of COVID-19, the digitalization of higher educational institution activity should provide a basis of uniform information and educational space for carrying out educational activity on the basis of modern advanced information technologies. At present, the introduction of such a form for the education of future doctors remains debatable. Physician training requires traditional face-to-face contact, but all theoretical training and decision-making activities can take place distantly, both for full-time and part-time forms of education. The article compares the most effective computer platforms that are available for use in distance learning at the departments of surgery; Одной из приоритетных задач информатизации системы высшего образования, в том числе медицинского, является постоянное повышение качества подготовки будущих специалистов с импользованием компьютерных технологий в учебном процессе (телемедицина). В условиях COVID-19 информатизация деятельности высшего учебного заведения должна стать базисом единого информационно-образовательного пространства для осуществления педагогической деятельности на основе современных передовых информационных технологий. В настоящее время вопрос о введении такой формы для подготовки будущих врачей остается дискуссионным. Подготовка врачей требует традиционного личного контакта, но все теоретические занятия и действия по принятию решений могут проходить дистанционно, как для очной, так и для заочной форм обучения. В статье проведен сравнительный анализ наиболее эффективных компьютерных платформ, доступных для использования в дистанционном обучении на хирургических кафедрах.; Одним із пріоритетних завдань інформатизації системи вищої освіти, в тому числі медичної, є постійне підвищення якості підготовки майбутніх фахівців на основі використання комп’ютерних технологій у навчальний процес (телемедицина). В умовах COVID-19 інформатизація діяльності вищого навчального закладу повинна забезпечити основу єдиного інформаційно-освітнього простору для здійснення освітньої діяльності на основі сучасних передових інформаційних технологій. Натепер впровадження такої форми для навчання майбутніх лікарів залишається дискусійним. Підготовка лікаря вимагає традиційного особистого контакту, але вся теоретична підготовка та прийняття рішень може відбуватися дистанційно, як для очної, так і для заочної форм навчання. В статті проведений порівняльний аналіз найбільш дієвих комп’ютерних платформ, які доступні для використання в дистанційному навчанні на кафедрах хірургічного профілюДокумент The subsystem of exercises for teaching professionally oriented dialogic speech of medical students(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Slipchenko, L. B.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Слипченко, Лариса БорисовнаThe article offers recommendations for the formation of professionally oriented competence of future doctors in the process of teaching professionally oriented dialogic speech. The article discusses a subsystem of exercises for teaching dialogic speech.Документ The use of hedging in the English medical discourse(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Purdenko, T.; Ostrovska, L.; Morokhovets, H.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Островська, Людмила Йосипівна; Мороховець, Галина ЮріївнаУ статті розглянуто комунікативну стратегію ухильності (хеджингу) в англомовному медичному дискурсі. Проаналізовано лінгвістичні особливості маркерів хеджингу, визначено функції хеджингових конструкцій в залежності від інтенції адресанта. Вивчення функціональної реалізації хеджингу на матеріалі окремих наукових жанрів англомовного медичного дискурсу конкретизує та увиразнює мовленнєву ситуацію «лікар - пацієнт», мотивує комунікативну поведінку наративних інстанцій, сприяє оптимізації міжнародної професійної комунікації, що зумовлює актуальність дослідження. Наукова розвідка відкриває перспективи для подальшого дослідження явища хеджингу в англомовному медичному дискурсі зокрема та в науковому стилі англійської мови загалом.Документ The use of “Futurelearn” for maximizing the ielts speaking test score(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Pavelieva, A. K.; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Havrylieva, K. H.; Павельєва, Анна Костянтинівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Гаврильєва, Ксеня ГригорівнаУ статті окреслено методичні стратегії розвитку комунікативних навичок студентів під час підготовки до іспиту IELTS, що ґрунтуються на використанні інтерактивних web-ресурсів. Авторами представлено досвід вивчення матеріалів двотижневого онлайн-курсу “Improve Your IELTS Speaking Score ” (University of Macquarie) на базі навчальної платформи “FutureLearn”. Інтеграція інтерактивних навчальних ресурсів у систему англомовної підготовки у ЗВО - це продуктивний метод розвитку комунікативних навичок студентів, що набуває особливої актуальності в умовах тимчасового призупинення міжнародних сполучень у зв’язку з пандемією COVID-19. Складання іспиту IELTS залишається важливою умовою вступу до іноземного вишу і “перепусткою” до успішного працевлаштування випускників, що зумовлює необхідність ретельної підготовки до тесту із залученням сучасних інтерактивних онлайн-ресурсів та навчальних платформ.