Матеріали наукових конференцій. 2020
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій. 2020 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 326
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ніколенко, Дмитро Євгенійович; Николенко, Дмитрий Евгеньевич; Nikolenko, D. E.Статтю присвячено використанню інтерактивної моделі навчання у формуванні кпініко-анатомічного мис'лення в іноземних студентів.Документ Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків(2020) Тукова, Тетяна Володимирівна; Асламова, Марина Володимирівна; Козуб, Галина МиколаївнаУ статті визначається роль студента-першокурсника у науково-дослідній роботі кафедри гуманітарного профілю. Автори звертають увагу на формування важливих навичок пошукової діяльності, опануванні студентами головних етапів підготовки наукової доповіді, що є невід’ємною складовою формування висококваліфікованого фахівця.Документ Антиоксидантна та антиноцицептивна дія кеторолаку та гідазепаму за комбінованого застосування на тлі больового синдрому(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Серединська, Н. М.; Бабенко, Л. П.; Марченко-Толста, К. С.Документ Можливості викладання хірургії із застосуванням комп’ютеризації та інтернету(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Безручко, Максим Васильович; Панасенко, Сергій Іванович; Малик, Сергій Васильович; Драбовський, Віталій Сергійович; Осіпов, Олександр Сергійович; Рибалка, Ярослав ВолодимировичБолонський процес у системі вищої медичної освіти забезпечив наближення до системи вищої освіти країн Європи, а також просування ефективних реформ. Кафедра хірургії №3, зберігає і розвиває протягом десятиліть кращі традиції викладання хірургії, дотримується методологічної основи професійного навчання, орієнтуючись на зв'язок навчання з конкретними ситуаціями, наочності й доступності навчання. Усі навчальні кімнати кафедри оснащені комп'ютерами з навчальними програмами з хірургії, тематичним навчальним планом, що дозволяє демонструвати студентам навчальні відео- та фотоматеріли різноманітних операцій і маніпуляцій. Поєднання в навчальному процесі комп’ютерних технологій та інтернет-ресурсів із традиційними засобами дозволяє покращити засвоєння навчального матеріалу студентами й формування в них практичних навичок, сприяє формуванню в майбутніх лікарів клінічного мислення.Документ Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума(2020) Животовська, Лілія Валентинівна; Сонник, Григорій Трохимович; Боднар, Леся Анатоліївна; Борисенко, Володимир Васильович; Казаков, Олексій Анатолійович; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Животовская, Лилия Валентиновна; Сонник, Григорий Трофимович; Боднар, Леся Анатольевна; Сонник, Владимир Васильевич; Казаков, Алексей Анатольевич; Исаков, Рустам Исроилович; Zhyvotovska, L. V.; Sonnik, G. T.; Bodnar, L. A.; Borysenko, V. V.; Kazakov, O. A.; Isakov, R. I.У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.Документ Ерозія червоної облямівки нижньої губи, що тривалий час не гоїться. Особливості діагностики та лікування(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ніколішин, Анатолій Карлович; Білоусова, Богдана РоманівнаДокумент Komunikacja codzienna polskich nauczycieli edukacji elementarnej - krotki przeglad kategorii tematycznych na przykladzie dyskusji na portalach internetowych(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Wojciechowska, J.Artykul wskazuje na charakterystycznq indeksykalnosc we wspolczesnym dyskursie polskich nauczycieli edukacji elementarnej. Dokonano krotkiej analizy kategorii tematycznych na przykladzie codziennych rozmow, jakie toczq nauczyciele na internetowych portalach. Wskazano jednoczesnie na istot§ socjolektu wraz z zasobami wiedzy zespolu ludzi, ktorych Iqczy zawodowa przynaleznosc.Документ Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія КостянтинівнаВисвітлено структуру дистанційного навчання як однієї з форм безперервної медичної освіти на післядипломному етапі. Перевагами визнано відкритий доступ до матеріалів навчальних курсів і можливість віддаленого контролю знань лікарів-курсантів і лікарів-інтернів.Документ Аутоімунний тиреоїдит: погляди сьогодення(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина ЛеонідівнаДокумент Коучинг у системі медичної післядипломної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег ГеннадійовичОхарактеризовано новий педагогічний підхід - коучинг. Розкрито суть, цілі, основні принципи, можливості впровадження коучингового підходу в навчальний процес. Вивчено можливості застосування цієї методики в сучасній вищий медичній школіДокумент Вплив армадіну на показники прооксидантно- антиоксидантного гомеостазу в міокарді щурів при інтоксикації дихлоретаном(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Горчакова, Н. О.; Клименко, О. В.; Шумейко, О. В.Документ Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ковальова, О. М.; Іванченко, С. В.Розглянуто перспективи використання інтерактивних методів та новітніх технологій у процесі викладання клінічних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано стан, проблеми і перспективи розвитку дистанційної освіти як нової форми навчання ХХІ століття в умовах глобальної пандемії COVID-19 . Описано досвід впровадження нової технології навчання, як одного із методів активного оволодіння навичками лікаря в умовах обмеження контактів з хворими.Документ Аналіз впровадження в практичну стоматологію сучасних нестероїдних протизапальних засобів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Петрова, Тамара Аркадіївна; Островська, Галина Юріївна; Колот, Еліна Георгіївна; Ляховська, Наталія Вячеславівна; Петрова, Тамара Аркадьевна; Островская, Галина Юрьевна; Колот, Элина Георгиевна; Ляховская, Наталья Вячеславовна; Petrova, T. A.; Ostrovska, G. Yu.; Kolot, E. G.; Lyakhovska, N. V.Для підвищення ефективності фармакотерапії запалення необхідно систематично аналізувати використання НПЗЗ у стоматології, проводити порівняння ефективності препаратів, відмічати негативні або позитивні сторони дії, ретельно оцінювати їх комбіновані призначення.Документ Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипников, Петро Миколайович; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Ступак, Олена ПавлівнаПредставлено можливі шляхи вдосконалення методичної діяльності викладачів: уведення в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять, розширення спектра заходів у позааудиторний час, нововведення щодо наукової роботи лікарів-інтернів, проведення «лекцій-діалогів».Документ Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати дослідження процесу і можливості впровадження сучасних методів симуляційного навчання в закладах вищої медичної освіти України. Це дозволить створити якісний освітній простір, забезпечити результативніше опанування практичних навичок і здобуття компетенцій.Документ Імідж викладача згідно з даними опитування студентів-стоматологів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скікевич, Маргарита Георгіївна; Волошина, Людмила Іванівна; Локес, Катерина ПетрівнаПроблема вдосконалення якості освіти є першочерговим завданням кожного вищого навчального закладу нашої країни. Професорсько-викладацький потенціал відіграє величезну роль в житті суспільства і формує її духовний потенціал. Викладач - це особистість, яка за змістом своєї професійної діяльності повинна володіти кращими якостями. Такої кваліфікаційної характеристики не має жодна інша професія. Однією з найважливіших якостей є професійна компетентність викладача. Компетентність виступає однією з головних умов становлення та розвитку його педагогічної майстерності. Дослідники виділили понад п'ятдесят особистісних властивостей педагога. Немає навчально-методичної літератури та посібників з викладом методики формування позитивного професійного іміджу викладача в системі вищої освіти. Створення іміджу треба розглядати як безперервний процес розвитку особистості. Уявлення студентів про професійний імідж викладача необхідні для ефективного та цілеспрямованого формування позитивного іміджу в сприйнятті молодіДокумент Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Федорівна; Кулай, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена проблемам удосконалення якості підготовки фахівців і впровадження перспективних методів навчання. Застосування перспективних методів навчання розвиває творче мислення студентів, допомагає їм найбільш якісно засвоїти навчальний матеріал, а викладачам - досягти мети занять.Документ Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цисык, А. З.У статті обговорюються деякі аспекти організації науково-дослідної роботи студентів на кафедрі латинської мови в медичному ЗВО. Особливо підкреслюється важливість обговорення кожної доповіді на підсумковій студентській науковій конференції як фактора, який не тільки допомагає визначити її об’єктивну оцінку, а й підвищує рівень гуманітарної та професійної освіти доповідача і студентів, присутніх на конференції.Документ Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Трофименко, Марина Вікторівна; Білоус, Алевтина Миколаївна; Ляховська, Анастасія ВіталіївнаПредставлено особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії студентів, пов’язані з оволодінням і вдосконаленням практичних навичок на підставі раніше засвоєних теоретичних знань шляхом клінічного обстеження пацієнта, з наявними труднощами і шляхами їх подолання.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дубінін, Сергій Іванович; Клепець, Олена Вікторівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена БорисівнаУзагальнено педагогічний досвід застосування методів і прийомів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час викладання медичної біології, що розглядається як необхідна передумова підвищення якості освітнього процесу.