2020
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2020 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 325
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні аспекти медичної освіти, від теорії до практики(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Виженко, Євгеній Євгенович; Стасюк, Олексій Анатолійович; Макарова, Олександра Миколаївна; Ніколішин, Ігор Анатолійович; Виженко, Евгений Евгеньевич; Стасюк, Алексей Анатольевич; Макарова, Александра Николаевна; Николишин, Игорь Анатолиевич; Vyzhenko, Ye. Ye.; Stasiuk, A. A.; Makarova, A. N.; Nikolishin, I. A.В статті проаналізовано основні напрямки розвитку сучасної медичної освіти в сфері науково-технічного прогресу та розвитку медицини, які допомагають підвищити якість підготовки майбутніх лікарів в системі післядипломної освіти.Документ Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Проскурня, Сергій АнатолійовичУдосконалення способів оцінювання студентів при викладанні патоморфопогіі є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Застосування тестових завдань із баз «Крок 1» покращить підготовку до складання відповідного ліцензійного іспиту і може бути використано для контролю засвоєння навчального матеріалу. Застосування тестів IFOM в Україні можливе лише після розв’язання низки нагальних проблем.Документ Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Сидоренко, О. В.; Пряхін, О. Р.; Денисенко, О. М.Впровадження Нового українського правопису 2019 року стало своєрідним викликом для більшості суспільства, адже постала проблема швидкого і головне якісного засвоєння нових мовних стандартів. У закладах вищої освіти ці завдання покладені, перш за все, на викладачів-філологів. У цій статті аналізується методичний посібник кафедри культурології та українознавства Запорізького державного медичного університету, орієнтований на всіх учасників навчального процесу (студентів, викладачів, працівників допоміжних структурних підрозділів), мета якого - пояснити причини правописних реформ, принципи кодифікації правопису, ознайомити зі змінами мовних норм та закріпити їх на практиці.Документ Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Зюзіна, Лариса Степанівна; Козакевич, Вероніка Клавдіївна; Гасюк, Наталія Іванівна; Фастовець, Марина Миколаївна; Козакевич, Олена БорисівнаВ статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.Документ Застосування тіотриазоліну в комплексному лікуванні хворих на пародонтит(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Розколупа, Ніна Василівна; Островська, Галина Юріївна; Литовченко, Ірина Юріївна; Розколупа, Олександр Олексійович; Скрипникова, Таисия Петровна; Розколупа, Нина Васильевна; Островская, Галина Юрьевна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Розколупа, Александр Алексеевич; Skripnikova, T. P.; Rozkolupa, N. V.; Ostrovska, G. Yu.; Litovchenko, I. Yu.; Rozkolupa, O. O.Патологія тканин пародонту є однією з найбільш поширених серед стоматологічних захворювань і за статистичними даними зустрічається у 85% дорослого населення. Результати контрольних досліджень свідчать про доцільність включення тіотриазоліну в комплекс лікувальних заходів, які спрямовані на покращення стоматологічного статусу пацієнтів.Документ Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Тарасенко, Костянтин Володимирович; Громова, Антоніна Макарівна; Нестеренко, Леонід АнатолійовичВажливе завдання для викладачів медичних навчальних закладів - формування в студентів високих моральних якостей, відповідальності, прагнення до вдосконалення знань і вмінь. Морально-етичні аспекти у викладанні акушерства і гінекології є складовими компонентами успішної професійної діяльності лікаря.Документ Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ніколенко, Дмитро Євгенійович; Николенко, Дмитрий Евгеньевич; Nikolenko, D. E.Статтю присвячено використанню інтерактивної моделі навчання у формуванні кпініко-анатомічного мис'лення в іноземних студентів.Документ Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків(2020) Тукова, Тетяна Володимирівна; Асламова, Марина Володимирівна; Козуб, Галина МиколаївнаУ статті визначається роль студента-першокурсника у науково-дослідній роботі кафедри гуманітарного профілю. Автори звертають увагу на формування важливих навичок пошукової діяльності, опануванні студентами головних етапів підготовки наукової доповіді, що є невід’ємною складовою формування висококваліфікованого фахівця.Документ Антиоксидантна та антиноцицептивна дія кеторолаку та гідазепаму за комбінованого застосування на тлі больового синдрому(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Серединська, Н. М.; Бабенко, Л. П.; Марченко-Толста, К. С.Документ Можливості викладання хірургії із застосуванням комп’ютеризації та інтернету(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Безручко, Максим Васильович; Панасенко, Сергій Іванович; Малик, Сергій Васильович; Драбовський, Віталій Сергійович; Осіпов, Олександр Сергійович; Рибалка, Ярослав ВолодимировичБолонський процес у системі вищої медичної освіти забезпечив наближення до системи вищої освіти країн Європи, а також просування ефективних реформ. Кафедра хірургії №3, зберігає і розвиває протягом десятиліть кращі традиції викладання хірургії, дотримується методологічної основи професійного навчання, орієнтуючись на зв'язок навчання з конкретними ситуаціями, наочності й доступності навчання. Усі навчальні кімнати кафедри оснащені комп'ютерами з навчальними програмами з хірургії, тематичним навчальним планом, що дозволяє демонструвати студентам навчальні відео- та фотоматеріли різноманітних операцій і маніпуляцій. Поєднання в навчальному процесі комп’ютерних технологій та інтернет-ресурсів із традиційними засобами дозволяє покращити засвоєння навчального матеріалу студентами й формування в них практичних навичок, сприяє формуванню в майбутніх лікарів клінічного мислення.Документ Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Васько, Лариса Миколаївна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Нестуля, Катерина Ігорівна; Дудник, Тетяна Анатоліївна; Шаталін, Борис Олегович; Удальцова-Гродзинська, Кристина ОлександрівнаВизначено теоретико-методологічні основи викладання радіології, принципи і форми організації педагогічного процесу. Представлено дидактичні й інноваційні методи навчання студентів, а також вимоги до педагогічної діяльності викладача закладу вищої медичної освіти.Документ Викладач і студент: суперники чи однодумці?(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Пустовойт, Ганна Леонідівна; Ярмола, Тетяна Іванівна; Кострікова, Юлія Анатоліївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Ткаченко, Лідія АфанасіївнаВисвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються шляхи і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.Документ Покращення інтегрованого вивчення клінічної імунології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ляховський, Вячеслав Іванович; Луценко, Руслан Володимирович; Ляховська, Наталія Вячеславівна; Ляховский, Вячеслав Иванович; Луценко, Руслан Владимирович; Ляховская, Наталья Вячеславовна; Lyakhovskiy, V. I.; Lutsenko, R. V.; Lyakhovska, N. V.Знання з імунології широко використовуються майже в усіх галузях медицини. Гостро актуальним залишається створення умов для покращення її вивчення: видання нових посібників, повноцінне використання інтернет-ресурсу і наявність клінічної й лабораторної баз.Документ Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Марченко, Ірина Ярославівна; Шундрик, Марина Аркадіївна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Браїлко, Наталія МиколаївнаСпособи навчальної діяльності студентів при вивченні предмета «Терапевтична стоматологія» виробляються під впливом властивих людині стилів кодування і переробки інформації та стратегій навчання, які безпосередньо залежать від характеристик навчальної ситуації й своєрідності навчальної мотивації особистості. У статті наведено приклад використання навчальних стратегій для підвищення ефективності занять із терапевтичної стоматології.Документ Порівняння антиоксидантних властивостей ендотеліопротекторів при ішемічній хворобі серця та хронічній серцевій недостатності(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Горчакова, Н. О.; Нагорна, О. О.Документ Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Овчаренко, Оксана Василівна; Колєчкіна, Інна Вікторівна; Кушпіль, Наталія ОлександрівнаПроаналізовано особливості структури навчальних посібників з науково-природничих дисциплін як фактора підвищення ефективності навчання іноземних громадян на підготовчому етапі навчання.Документ Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Бичко, Марина ВікторівнаЗ’ясовано суть поняття «інноваційне освітнє середовище», роль і місце інноваційного середовища медичного ЗВО в підготовці майбутніх лікарів до професійної діяльності. Визначено його компоненти, виокремлено ознаки впливу інноваційного середовища на формування і розвиток студентів, розглянуто принципи інноваційних змін.Документ Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Селіхова, Людмила Григорівна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Бєлан, Оксана Василівна; Кайдашев, Ігор ПетровичПроаналізовано передумови формування змісту підготовки майбутніх лікарів у контексті інтегративного підходу до навчання. Розроблено систему інтеграції наукової та професійно спрямованої практичної підготовки медиків, що має забезпечувати якісний характер змін у навчанні й базується на використанні загальних законів філософії. Охарактеризовано міжнародні, європейські стандарти і рекомендації щодо забезпечення реформування медичної освіти в Україні для підвищення професійного розвитку лікарів.Документ Терапія ускладнень після видалення ретенованих, дистопованих зубів ретромолярної ділянки(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Мельник, Владислав Леонідович; Шевченко, Василь КириловичРетенція зубів мудрості є частим ускладненням прорізування зубів, яка може бути обумовлена нестачею місця в ретромолярній ділянці, неправильним розміщенням зуба мудрості по відношенню до дистального відділу альвеолярної частини щелепи і її гілки, а також по відношенню до другого моляра. Операція атипового видалення передбачає: розтин слизової оболонки та окістя; відшарування слизово-окісного клаптя; видалення необхідних стінок альвеоли й оголення кореня зуба; вивихування кореня зуба з кісткової лунки; видалення кореня зуба; ревізія та обробка альвеоли; мобілізація слизово-окісного клаптя; закриття операційної рани укладанням на місце слизово-окісного клаптя і зашивання операційної рани. За потреби в ході операції проводять фрагментацію зуба або його коренів. Після атипового видалення в післяопераційному періоді можуть виникати ускладнення, які залежать від травматичності втручань, уповільнених репаративних процесів даної ділянки, порушення мікроциркуляціі навколо лунки видаленого зуба. Проведено лікування ускладнень у 20 пацієнтів після видалення ретенованих зубів мудрості. Вік пацієнтів від 17 до 49 років, з них 9 чоловіків і 11 жінок. У післяопераційному періоді у всіх пацієнтів розвинувся альвеоліт та альвеолоневрит.Документ Компетентнісні тренди сучасної вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Панасенко, Сергій Іванович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Безручко, Максим Васильович; Осіпов, Олександр Сергійович; Драбовський, Віталій Сергійович; Рибалка, Ярослав Володимирович; Кербаж, Нізар РідаСтаття присвячена педагогічним проблемам впливу на інтелект студентів, що розглядається як особистісна особливість людини в процесі переходу від кваліфікаційного до компетентнісного підходу в професійній медичній освіті України.