Навчально-методичні видання. Кафедра філософії і суспільних наук
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Strategies of development of philosophy of education and science in the XXI century(State higher education institution «Donbas State Pedagogical University», 2024) Абизова, Лариса Віталіївна; Ємельяненко, Г. Д.; Радзієвська, О. В.; Yemelianenko, H. D.; Abyzova, L. V.; Radziievska, O. V.The textbook was created on the basis of the experience of teaching the discipline "Philosophy of Education and Science" at the State Educational Institution "Donbass State Pedagogical University". The textbook deals with the initial concepts and problems of the philosophy of education and science, the methodology of scientific knowledge, the emergence of science and education in the development of culture and civilization, the differences between science and other forms of knowledge, the analysis of the structure and dynamics of scientific knowledge, the historical changes in the types of scientific rationality, the social and cultural conditioning of scientific research. The textbook is addressed to master's students, graduates, teachers and everyone who is interested in studying the Philosophy of Education and Science. Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання навчальної дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». В посібнику висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти і науки, методологія наукових знань, виникнення науки і освіти у розвитку культури та цивілізації, відмінності науки від інших форм знання, аналіз структури та динаміка наукового знання, історичні зміни видів наукової раціональності, соціокультурна обумовленість наукових досліджень тощо. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам, всім, хто цікавиться вивченням філософії освіти науки.Документ Humanities as a tool for developing empathy in medical students(2024-09) Verezomska, S.; Kaiun, V.; Perun, S.; Каюн, Вікторія Олександрівна; Перун, Світлана Василівна; Верезомська, Світлана ЖоржовнаEmpathy is essential to a doctor’s competence; it affects the communication between a doctor and a patient. Therefore, medical students study humanitarian subjects: “Medical Ethics and Deontology, Professional Communications. Key Competencies”, “Ethics and Communication in Professional Activities”. Simulators, case methods, and VR are integrated to improve humanities teaching. Purpose: To analyse humanities disciplines in the development of empathy in students. Methodology: Comparative analysis to study the understanding of empathy, case studies, and observation of students’ learning. It was found that empathy decreases during the study, and it is necessary to ensure the teaching of humanities throughout the entire education. Moreover, modern pedagogical technologies “create” conditions for safe medical practice. The results can be taken into account when planning curricula.Документ Філософія освіти і науки(Видавництво Б. І. Маторіна, 2019) Алексейчук, І. С.; Загороднюк, В. П.; Мозговий, Л. І.; Абизова, Лариса Віталіївна; Ємельяненко, Г. Д.; Дубініна, Віра Олександрівна; Dubinina, V. O.Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ«Донбаський державний педагогічний університет». Матеріал репрезентовано згідно з кредитнотрансферною системою оцінювання знань магістрів: І розділ «Філософія освіти» (6 тем) та ІІ розділ «Філософія науки» (6 тем). Висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти, філософії науки, методології наукового пізнання. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всіх, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки.Документ Історія філософії(Видавець та виготівник: ПП «Дивосвіт»., 2018) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A. V.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.Цей навчальний посібник підготовлений відповідно до вимог навчальної програми. Представлений матеріал дасть можли вість студентам не тільки вивчати філософію, але і використо вувати його для самостійної роботи. Слід звернути увагу, що в доповненому матеріалі висвітлюються найновіші підходи до тих чи інших проблем, особливу увагу зосереджено на епосі пост модернізму. На відміну від інших подібних праць, посібник має форму нарису, містить стислу, але змістовну за обсягом істо рію філософії. Посібник буде корисним не тільки студентам ви щих медичних навчальних закладів III– IV рівнів акредитації, а й аспірантам, викладачам та всім, хто переймається пробле мами розвитку філософії. Сподіваємося, що викладений матері ал може стати імпульсом для подальших самостійних заглиб лень у безмежне море світової філософської думки.Документ Історія філософії(ФОП "Болотін", 2014) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий ВладимировичНавчальний посібник розроблено відповідно до навчальних програм затверджених Міністерством охорони здоров’я України. У навчальному посібнику розкриваються важливі історико-філософські проблеми сучасності з урахуванням профілю підготовки медичних кадрів. Він містить матеріали, які можуть бути використані як у процесі підготовки до практичних і семінарських занять, так і матеріали для самостійної роботи. Для студентів, аспірантів вищих медичних навчальних закладів України III – IV рівня акредитації, а також усіх тих, хто цікавиться філософською проблематикою.Документ История украинской культуры(Видавництво "Дивосвіт", 2015) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Кустарьова, Лідія Петрівна; Кустарева, Лидия Петровна; Kustareva, L. P.Учебно-методическое пособие для студентов факультета подготовки иностранных студентов составлено по програме с «Истории украинской культуры» для медицинских вузов. Содержит все темы для самостоятельной работы в хронологической последовательности. Рекомендуется студентам стоматологического и медицинского факультетов.