Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Висвітлено питання етнопедагогіки і компенсаторної педагогіки як наук та індивідуалізації навчання. Підкреслено важливість урахування деяких типологічних аспектів особистості в навчальному процесі, розкрито актуальні проблеми студентів факультету підготовки іноземних студентів УМСА; The article is devoted to ethnic pedagogy and compensatory pedagogy questions as sciences, individualization of study. The importance of taking into account some typological aspects of the personality in the educational process is emphasized, some problems of students of the Faculty of Foreign Students Training UMSA are revealed.

Опис

Ключові слова

типології, індивідуалізація навчання, етнопедагогіка, студенти-іноземці, typologies, study individualization, ethnic pedagogy, students-foreigners

Бібліографічний опис

Ткаченко О. В. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА / О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 221–222.