Децентралізація управління в освіті:переваги та ризики

Ескіз недоступний

Дата

2009-05

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національна академія державного управління при Президентові України, м.Київ.

Анотація

Актуальність проблеми децентралізованого управління освітою викликана розгортанням демократичних процесів у суспільстві. Але формування моделі децентралізованого управління потребує зваженого підходу, так як воно має не тільки переваги, а й свої недоліки. Українська освіта потребує адекватної вимогам часу моделі управління, яка б забезпечувала чіткі орієнтири інноваційного розвитку та конкурентоспроможності національної освіти в глобальному освітньому середовищі.

Опис

Ключові слова

освіта, децентралізація, інноваційний розвиток освіти

Бібліографічний опис

Гладка Т. І. Децентралізація управління в освіті: переваги та ризики / Т. І. Гладка // Демократичне врядування: наука, освіта, практика : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, Київ, 29 травня 2009 року. – У 4 т. ; за заг. ред. В. П.Приходька, С. В.Загороднюка / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – Київ : НАДУ, 2009. – Т. 4. – С. 104–106.