Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання
Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Розглянуто питання підготовки іноземних громадян на початковому етапі вивчення мови до фахової комунікації, зокрема в медичній сфері. Проаналізовано шляхи формування комунікативних навичок і деякі види завдань для розвитку вмінь у всіх видах мовленнєвої діяльності.
The article deals with the preparation of foreign dtizens at the beginning stage of language learning for professional communication, particular in the medical field. The ways of communication skills forming and some types of tasks for the skills development in all types of speech activity have analyzed.
The article deals with the preparation of foreign dtizens at the beginning stage of language learning for professional communication, particular in the medical field. The ways of communication skills forming and some types of tasks for the skills development in all types of speech activity have analyzed.
Опис
Ключові слова
іноземні громадяни, мова навчання, дидактичні матеріали, фахова комунікація, мотивація, адаптація до навчання, foreign citizens, language of teaching, didactic materials, professional communication, motivation, adaptation to learning
Бібліографічний опис
Богиня Л. В. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 26–28.