Психолого-педагогічні аспекти евристичної мотивації студентів

Ескіз недоступний

Дата

2020-06-20

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки»

Анотація

У своїх попередніх роботах ми уже звертали увагу на той факт, що на сьогодні, за існуючими науковими підходами, мотивацію визначають як важливу складову психологічної структури пізнавальної, навчальної діяльності, від якої залежить ефективність її перебігу. Водночас, побутує думка, що навчальну діяльність спонукає комплекс мотивів, серед яких виділяють внутрішні та зовнішні. Внутрішні мотиви - це ті які притаманні самому студенту, коли він сам прагне засвоїти знання, підвищити свій освітній рівень. Зовнішні мотиви виступають у ролі певних жандармів – це оцінки, стипендія, певний контроль чи навіть примус зі сторони викладачів та батьків тощо. Розглядаючи існуючі підходи до мотивації студентів було запропоновано та перевірено на практиці інноваційний підхід, що дозволяє поєднувати зовнішню та внутрішню мотивацію та є довготривалою мотивацією щодо процесу навчання і навіть процесом навчання не завершується. Характеризуючи подібний вид мотивації було запропоновано термін - евристична мотивація. Евристична мотивація - це спонукання особистості до підсвідомої постійної творчої активності шляхом створення проблемних ситуацій, розв'язання яких не обмежується заняттями в аудиторії чи закінченням вивчення предмету.

Опис

Ключові слова

інтелект, психолог, евристична мотивація

Бібліографічний опис

Корсун С. І. Психолого-педагогічні аспекти евристичної мотивації студентів / С. І. Корсун, Л. І. Якимишина // Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки : збірник наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 червня 2020 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. 2. – С. 15–18.