Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Анотація

Автор статті зазначає, що проблеми комплексного формування професійної психофізичної компетентності студентів під час фізичного виховання, яка забезпечує необхідний рівень адаптації, зміцнення здоров’я і розвиток професійної психофізичної компетентності студентів, є актуальною. Найактуальнішим у цьому питання, на думку автора, є визначення ефективної діагностичної методики оцінки фізичної підготовленості майбутніх фахівців медичних спеціальностей. Використання системи тестування дало можливість індивідуально діагностувати параметри фізичної підготовленості студентів та контролювати ефективність фізичного виховання в процесі їх ППФП.
Автор статьи отмечает, что проблемы комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности студентов во время физического воспитания, которая обеспечивает необходимый уровень адаптации, укрепления здоровья и развитие профессиональной психофизической компетентности студентов, является актуальной. Самым актуальным в этом вопрос, по мнению автора, есть определение эффективной диагностической методики оценки физической подготовленности будущих специалистов медицинских специальностей. Использование системы тестирования дало возможность индивидуально диагностировать параметры физической подготовленности студентов и контролировать эффективность физического воспитания в процессе их ППФП.
The author notes that the problems of complex formation of professional psychophysical competence of students during physical education, which provides the necessary level of adaptation, health promotion and development of professional psychophysical competence of students, is relevant. According to the author, the most relevant issue in this respect is the definition of an effective diagnostic methodology for assessing the physical fitness of future medical specialists. Using the testing system made it possible to individually diagnose the parameters of physical fitness of students and monitor the effectiveness of physical education in the process of their professional-applied physical training

Опис

Ключові слова

вища медична освіта, професійна підготовка, психофізичні якості, діагностичні методики, студенти, higher medical education, professional training, psychophysical qualities, diagnostic methods, students

Бібліографічний опис

Петришин О. В. Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників / О. В. Петришин // Науковий часопис. –2019. – Вип. 5 (113). – С. 123–126.