Проблема використання репродуктивного методу викладання

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Стаття вивчає актуальність використання репродуктивного методу викладання в інформаційному суспільстві у з’вязку з появою інтерактивних методів навчання. Репродуктивний метод навчання є одним з найвідоміших методів, який використовується протягом довгого часу у багатьох країнах. Базова структура знань відіграє важливу роль у навчанні, тому що виступає підґрунтям для вирішення творчих завдань. Така структура знань охоплює багато фактів, ключових моментів, інформативний матеріал — все те, що потрібно запам’ятати. Як приклади у статті представлено найважливіші моменти, які слід лише запам’ятати, при вивченні іноземної мов, фізики, хімії: лексичний мінімум та граматичні правила (рідна, іноземна мови); формули та закони (математика, фізика, хімія).У процесі дослідження виявлено, що використання репродуктивного методу має сенс, якщо мова йде не про механічне відтворення інформації, а вміння працювати з нею. Такі вміння дають можливість робити висновки щодо отриманої інформації, висловлювати власне судження на базі відомих фактів. Викладач має стимулювати студентів працювати з інформацією, орієнтованою на запам’ятовування.
The article studies topicality of usage of reproductive method teaching in informative society in connection with emergence of interactive methods which have been used for a long time in many countries. The basic structure of knowledge plays the important role in education because serves as the base of solving creative tasks. Such structure includes a lot of facts, key moments, informative data: everything what needs memorizing. As examples in the article the most important moments are represented which need memorizing while studying a foreign language, mathematics, physics, chemistry: vocabulary and grammatical rules, formulae and laws (mathematics, physics, chemistry). In process of research it has apparent that usage of reproductive method has a sense when it comes not to simple reproduction of information but skills of working with it. Such skills enable to draw a conclusion towards information , to formulate own point of view based on famous facts. A teacher must stimulate students to work with information oriented to memorizing.
Статья изучает актуальность применения репродуктивного метода преподавания в информационном обществе в связи с появлением интерактивных методов обучения. Репродуктивный метод обучения является одним из самых известных методов, который используется на протяжении длительного времени во многих странах. Базовая структура знаний играет важную роль в обучении, потому что выступает фундаментом для решения творческих заданий. Такая структура охватывает много фактов, ключевых моментов, информативный материл — всё то, что нужно запомнить. В качестве примеров в статье представлены самые важные моменты, которые следует запомнить, при изучении иностранного языка, математики, физики, химии: лексический минимум и грамматические правила (родной, иностранный языки), формулы и законы (математика, физика, химия). В процессе исследования выявлено, что применение репродуктивного метода имеет смысл, когда речь идёт не о механическом воспроизведении информации, а умении работать с ней. Такие умения дают возможность делать выводы относительно полученной информации, высказывать собственное суждение на основе известных фактов. Преподаватель должен стимулировать студентов работать с информацией, ориентированной на запоминание.

Опис

Ключові слова

репродуктивний метод, інформація, базова структура, знання, викладання, вміння, reproductive method, information, basic structure, knowledge, skills, teaching, репродуктивный метод, информация, базовая структура, знания, умения, преподавание

Бібліографічний опис

Лозенко В. В. Проблема використання репродуктивного методу викладання / В. В. Лозенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 259–262.