Про наступність формування базових знань з молекулярно-генетичних методів лабораторної діагностики інфекційних захворювань у здобувачів вищої медичної освіти

Анотація

В статті розглянуто питання поступовості формування у студентів медичного факультету базових знань з молекулярно-генетичних методів лабораторної діагностики інфекційних захворювань, що здійснюється завдяки міждисциплінарній інтеграції та поетапно організованій пізнавальній діяльності здобувачів вищої медичної освіти.
В статье рассмотрены вопросы постепенности формирования у студентов медицинского факультета базовых знаний по молекулярно-генетическим методам лабораторной диагностики инфекционных заболеваний, что осуществляется благодаря междисциплинарной интеграции и поэтапно организованной познавательной деятельности соискателей высшего медицинского образования.
The article considers the issue of gradual formation of basic knowledge of molecular genetic methods of laboratory diagnosis of infectious diseases in medical students, which is carried out through interdisciplinary integration and gradually organized cognitive activity of higher medical education.

Опис

Ключові слова

базові знання, молекулярно-генетичні методи, пізнавальна діяльність, наступність навчальних дисциплін, базове знания,, преемственность учебных дисциплин, молекулярно-генетические методы, познавательная деятельность, basic knowledge, continuity of academic disciplines, cognitive activity, molecular genetic methods

Бібліографічний опис

Звягольська І. М. Про наступність формування базових знань з молекулярно-генетичних методів лабораторної діагностики інфекційних захворювань у здобувачів вищої медичної освіти / І. М. Звягольська, Т. В. Дерев’янко, В. П. Полянська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 155–159.