Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Розглянуто перспективи використання інтерактивних методів та новітніх технологій у процесі викладання клінічних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано стан, проблеми і перспективи розвитку дистанційної освіти як нової форми навчання ХХІ століття в умовах глобальної пандемії COVID-19 . Описано досвід впровадження нової технології навчання, як одного із методів активного оволодіння навичками лікаря в умовах обмеження контактів з хворими.
Prospects for the use of interactive methods and new technologies in the teaching of clinical disciplines in higher education institutions are considered. The state, problems and prospects of distance education development as a new form of education of the XXI century in the conditions of the global pandemic COVID-19 are analyzed. The experience of introduction of new technology of training as one of methods of active mastering of skills of the doctor in the conditions of restriction of contacts with patients is described.
Рассмотрены перспективы использования интерактивных методов и новейших технологий в процессе преподавания клинических дисциплин в учреждениях высшей школы. Проанализировано состояние, проблемы и перспективы развития дистанционного образования как новой формы обучения XXI века в условиях глобальной пандемии COVID-19. Описан опыт внедрения новой технологии обучения, как один из методов активного овладения навыками врача в условиях ограничения контактов с больными.

Опис

Ключові слова

інтерактивні методи, дистанційне навчання, освітні ресурси, інтернет-технології, interactive methods, distance learning, educational resources, Internet technologies, интерактивные методы, дистанционное обучение, образовательные ресурсы, интернет-технологии

Бібліографічний опис

Ковальова О. М. Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання / О. М. Ковальова, С. В. Іванченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 189–192.