Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів

Ескіз недоступний

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Slâdkovicovo, Slovenskä republika 2017

Анотація

Високі вимоги до навчального процесу у вищих навчальних закладах змушують шукати нові, більш ефективні підходи, націлені на вдосконалення методів навчання у. відповідність вимогам. У цьому сенсі проблема психофізіологічного аспекту навчання у вищих навчальних закладах набуває особливого значення. Психофізіологічна готовність до навчання передбачає розвиток багатьох процесів, які необхідно розвивані і діагностувати. Пам'ять як психофізіологічний процес є одним з основних процесів який визначає ступінь зрілості, без якого не можлива була б діяльність людини. І. М. Сєченов вказував, що без пам'яті наші відчуття і сприйняття, Зникаючи безслідно в міру виникнення, залишали б людину вічно в положенні новонародженого.

Опис

Ключові слова

пам'ять, навчання, зорова пам'ять, слухова пам'ять

Бібліографічний опис

Юдіна К. Є . Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів / К. Є. Юдіна // Inovacne vyskum voblasti sociologie, psychologia politologie : medzinârodnâ vedecko-praktickâ konferencia, 10–11 marca 2017, Slädkovicovo, Slovenskä republika. – Slâdkovicovo, 2017. – С. 166–169.