Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів

Анотація

Освіта як одна з найважливіших складових суспільства мусить швидко реагувати і відповідати стану научнотехнічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни. Вона впливає на всі процеси і сторони життя, оскільки готує фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Тому особливої уваги заслуговують сучасний стан, проблеми впровадження і перспективи інноваційних технологій у освіті нашої країни. В Україні, починаючи з 1998 р., йде робота з розробки та впровадження галузевих стандартів вищої освіти (СВО). Система державних стандартів вищої освіти України, з одного боку, чітко регламентує вимоги до якості підготовки фахівця, а з іншого, визначає як нормативний обсяг змісту, так і його варіативну частину - вибір навчального закладу і студента. Система стандартів будується за принципами цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, що забезпечує можливість вимірювання рівня досягнення й ефективності цілей освітньої та професійної підготовки, сформульованих в ОКХ та реалізованих на основі ОПП.

Опис

Ключові слова

вища освіта, освітньо-кваліфікаційна харакатеристика, освітня професійна програма, ліцензійний іспит Крок1, тестові завдання

Бібліографічний опис

Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. Е. Весніна [та ін.] // Інноваційні освітні технології у підготовці медичних кадрів (частина II) : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2010. – С. 21–23.