Philosophy in the context of higher medical education

Ескіз недоступний

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

Mastering the basics of philosophical knowledge helps student to become professional expert with the ability to think widely and deeply and act independently. The philosophy promotes creative thinking, helps in the study of clinical disciplines, serves as the basis for perception of new ideas, and uses the acquired knowledge to solve the specific tasks. Consequently, new approaches and mechanisms for forming a positive attitude to the study of philosophy, as well as the need to change existing stereotypes in the society should be found in the process of training of medical students. ; У статті обґрунтовано значення філософії у процесі світоглядного й професійного формування майбутніх лікарів. Розкрито важливі аспекти її взаємодії з медициною та доведено, що філософія є методологічним фундаментом медичного знання. Тому у процесі професійної підготовки студентів-медиків повинні бути знайдені нові підходи та важелі для формування у них позитивного ставлення до вивчення філософії, а також повинні змінитися існуючі стереотипи в суспільстві. ; В статье обосновано значение философии в процессе мировоззренческого и профес- сионального формирования будущих врачей. Раскрыто важные аспекты ее взаимодействия с медициной и доказано, что философия является методологическим фундаментом медицинского знания. Поэтому в процессе профессиональной подготовки студентов-медиков должны быть найдены новые подходы и рычаги для формирования у них положительного отношения к изучению философии, а также должны измениться существующие стереотипы в обществе.

Опис

Ключові слова

філософія, медицина, методологія, освіта, теорія, философия, медицина, методология, образование, теория, philosophy, medicine, methodology, education, theory

Бібліографічний опис

Yuschenko Y. P. Philosophy in the context of higher medical education / Y. P. Yuschenko, B. N. Filenko // Вісник проблем біології і медицини. – 2014 – Вип. 2, Т. 3 (109). – С. 105–108.