Застосування Chemistry Problem Generator при викладанні медичної хімії в умовах дистанційного навчання
Ескіз недоступний
Дата
2021-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Анотація
У дистанційному навчанні особливо гостро постає питання підготовки достатньої кількості навчальних завдань, необхідної для якісного контролю знань, при якому кожен студент отримує унікальний індивідуальний варіант завдання. Для автоматичної генерації задач та тестових завдань з хімії Google пропонує високоефективний add-on для Google forms: Сhemistry Problem Generator
In distance learning, the issue of preparation of a sufficient number of educational tasks necessary for quality control of knowledge is especially acute, in which each student receives a unique individual version of the task. For automatic generation of tasks and test tasks in chemistry, Google offers a highly efficient add-on for Google forms: Сhemistry Problem Generator
In distance learning, the issue of preparation of a sufficient number of educational tasks necessary for quality control of knowledge is especially acute, in which each student receives a unique individual version of the task. For automatic generation of tasks and test tasks in chemistry, Google offers a highly efficient add-on for Google forms: Сhemistry Problem Generator
Опис
Ключові слова
дистанційне навчання, викладання хімії, контроль знань, генерація навчальних завдань, distance learning, teaching chemistry, knowledge control, generation of didactic tasks
Бібліографічний опис
Цубер В. Ю. Застосування Chemistry Problem Generator при викладанні медичної хімії в умовах дистанційного навчання / В. Ю. Цубер // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (м. Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 494–495.