Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти.
Опис
Ключові слова
дистанційне навчання, мотивація, професійний розвиток
Бібліографічний опис
Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання / А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко, Чечотіна С. Ю. [та ін.] // Психолого-педагогічні кординати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 3–4 червня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 195–198.