Специфіка вивчення української мови як іноземної в багатоетнічних групах медичного закладу вищої освіти
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Висвітлено теоретичне осмислення специфіки управління навчальними й адаптаційними процесами в навчальних групах, до складу яких входять здобувані освіти з різних країн світу в різному співвідношенні, а також вироблення ефективних методів педагогічної взаємодії. Проаналізовано труднощі, які виникають у роботі з багатоетнічною навчальною групою.
The paper presents a theoretical understanding of the specifics of management of educational and adaptation processes in educational groups, which represent students from different countries in different proportions, as well as the development of effective methods of pedagogical interaction. The article analyzes the difficulties that arise in working with a multiethnic study group.
The paper presents a theoretical understanding of the specifics of management of educational and adaptation processes in educational groups, which represent students from different countries in different proportions, as well as the development of effective methods of pedagogical interaction. The article analyzes the difficulties that arise in working with a multiethnic study group.
Опис
Ключові слова
мовна підготовка, мовно-культурне середовище, комунікація, міжкультурна комунікація, багатоетнічна група, language training, language and cultural environment, communication, intercultural communication, multiethnic group
Бібліографічний опис
Юфименко В. Г. Специфіка вивчення української мови як іноземної в багатоетнічних групах медичного закладу вищої освіти / В. Г. Юфименко, В. О. Курило // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 255–259.