Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія»

Анотація

Стаття присвячена питанням організації проведення практичних занять із лабораторної діагностики при захворюваннях слизової оболонки порожнини рота та хворобах пародонта в терапевтичній стоматології зі студентами X семестру навчання на стоматологічному факультеті на основі кредитно-модульної системи. Проаналізовано переваги та недоліки цієї системи в засвоєнні знань, умінь та розвитку клінічного мислення студентів; Статья посвящена вопросам организации проведения практических занятий по лабораторной диагностике при заболеваниях слизистой оболочки полости рта и заболеваниях пародонта в терапевтической стоматологии со студентами X семестра обучения на стоматологическом факультете в условиях кредитно-модульной системы. Проанализированы преимущества и недостатки этой системы в усвоении знаний, умений и развитии клинического мышления студентов; The article is devoted to the organization of practical classes on laboratory diagnostics for diseases of the oral mucosa and periodontal diseases in therapeutic dentistry students o fX semesters of study at the dentistry faculty in terms of credit-modular system. The advantages and disadvantages of this system in the assimilation of knowledge and the development of clinical thinking of students.

Опис

Ключові слова

самостійна робота студентів, лабораторні заняття, терапевтична стоматологія, самостоятельная работа студентов, лабораторные занятия, терапевтическая стоматология, independent work of students, laboratory classes, therapeutic dentistry

Бібліографічний опис

Петрушанко Т. О. Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Т .О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and biosocial anthropology. – 2015. – № 25. – C. 176–178.