Психолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Анотація
У статті проаналізовано ключові психолого-педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами навчально-наукового центру з підготовки іноземних громадян Полтавського державного медичного університету. Окреслено базові питання вивчення мови біологічних дисциплін як інструменту психолого-педагогічної адаптації іноземних слухачів до вітчизняного освітнього середовища. Авторами доведено результативність врахування індивідуальних мовленнєвих компетентностей іноземців як підґрунтя для подальшої фахової підготовки у ЗВО.
Опис
Ключові слова
мовна підготовка, біологічні дисципліни, іноземні слухачі, психолого-педагогічна адаптація, мовленнєві компетентності, пропедевтичний етап підготовки, language training, biological disciplines, foreign listeners, psychological and pedagogical adaptation, speech competences, propaedeutic stage of preparation
Бібліографічний опис
Овчаренко О. В. Психолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами / О. В. Овчаренко, Н. О. Кушпіль, І. В. Колєчкіна // Витоки педагогічної майстерності. – 2021. – Вип. 28. – С. 123–127.