Мовні вибіркові дисципліни та їх роль у формуванні комунікативних компетентностей як складова особистісно-орієнтованого навчання

Ескіз недоступний

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

В умовах реформування вітчизняної вищої школи важлива роль відводиться особистісно-орієнтованому навчанню, яке наділяє студента правом долучатися до формування навчальної програми та реалізовувати принципи компетентнісної 265 освіти. Цьому сприяють, зокрема, мовні вибіркові дисципліни, які впливають на формування базових комунікативних компетенцій.
In the context of reforming domestic higher education an important role is given to personality-oriented learning which gives students the right to participate in the formation of the curriculum and implement the principles of competency education. This is facilitated, in particular, by elective language disciplines, which contribute to the formation of basic communicative competencies.

Опис

Ключові слова

освітня траєкторія, комунікативні компетенції, компетентнісна освіта, особистісно-орієнтоване навчання, вибіркові дисципліни, educational trajectory, communicative competences, competence education, personality-oriented learning, elective disciplines

Бібліографічний опис

Сидоренко О. В. Мовні вибіркові дисципліни та їх роль у формуванні комунікативних компетентностей як складова особистісно-орієнтованого навчання / О. В. Сидоренко, О. М. Денисенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 264–268.