Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття

Ескіз недоступний

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України», Громадська організація «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів з духовно-морального виховання»

Анотація

У статті висвітлено теперішній стан освітнього процесу української вищої школи, та надано прогностичну модель адаптації до глобальних викликів, що постають перед суспільством у ХХІ столітті. У роботі представлено результати аналізу шляхів удосконалення навчальної взаємодії з огляду на контекст повномасштабної війни та перспективи післявоєнного відновлення. Актуальність дослідження зумовлена збільшенням розриву між потребами учасників освітнього процесу, що визначаються суспільною динамікою, та існуючою методологією забезпечення фахової освіти в Україні.
The article highlights the current state of the educational process of the Ukrainian higher school and provides a prognostic model of adaptation to the global challenges facing society in the 21st century. The work presents the results of the analysis of ways to improve educational interaction in view of the context of a full-scale war and the prospects of post-war recovery. The relevance of this study is due to the increasing gap between the needs of participants in the educational process, which are determined by social dynamics, and the existing methodology of providing professional education in Ukraine.

Опис

Ключові слова

вища школа, ІКТ-орієнтоване навчання, освіта воєнного періоду, освіта майбутнього, higher school, ICT-oriented education, wartime education, globalization, education of the future

Бібліографічний опис

Ляшкевич А. І. Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття / А. І. Ляшкевич, О. О. Марусич, Х. Є. Шавель // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». – 2023. – № 4 (22). – С. 163–174.