Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання

Ескіз недоступний

Дата

2023-05

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського

Анотація

Найважливішою практичною складовою, що визначає професіоналізм і кваліфікацію лікаря, є сформоване клінічне мислення, яке повинно розвиватися в процесі навчання і удосконалюватися протягом усієї наступної лікарської діяльності. Під клінічним мисленням у найзагальнішому сенсі ми розуміємо сформовану в процесі навчання розумову діяльність, яка дозволяє вирішувати нетипові діагностичні та лікувальні завдання. Формування клінічного мислення у студентів медичного вищого навчального закладу є складним, багатофакторним процесом. Наразі склалися умови (пандемія COVID-19, воєнний стан), коли широкого використання набув (навіть став безальтернативним!) дистанційний метод медичної освіти. І виникла гостра нагальна проблема стосовно адаптаційних механізмів формування клінічного мислення у цих непростих умовах. Але ж класичним найбажанішим, на нашу думку, варіантом є робота «біля ліжка хворого», яка у цих умовах не може бути реалізованою. Тому треба більше «спиратися» на інші надійні методи.

Опис

Ключові слова

клінічні задачі, клінічне мислення, дистанційне навчання

Бібліографічний опис

Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання / Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Украіні : матеріали ХХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams, (м. Тернопіль, 18–19 травня, 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 147–148.