Використання причинно-наслідкової діаграми Ісікави в навчальному процесі та при проведенні аналізу якості освіти

Анотація

Сучасна система освіти має відповідати потребам сьогодення. Якість освіти залежить від новітніх методів, методик та засобів навчання, формування пізнавальної та творчої активності студентів. Навчальний процес повинен бути змістовним, цікавим, візуалізованим, емоційно насиченим та орієнтованим на практику. Вітчизняні та зарубіжні вчені рекомендують пояснювальноілюстративне навчання, що передбачає використання структурноузагальнюючих схем, які демонструють зміст теми при оптимальному сенсовому й інформаційному навантаженні, унаочнюють та спрощують сприйняття складних блоків інформації, створюють цілісну картину матеріалу, враховують логіку та ієрархічність зв’язків між його частинами. Одним із видів структурноузагальнюючих схем є діаграма Ісікави

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Використання причинно-наслідкової діаграми Ісікави в навчальному процесі та при проведенні аналізу якості освіти / Г. А. Єрошенко, К. В. Шевченко, О. Д. Лисаченко [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19–20 жовтня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 65–70.