Алгоритмізації медичних задач для розвитку логічної компетентності у здобувачів медичних закладів вищої освіти під час вивчення медичної інформатики

Ескіз недоступний

Дата

2024-01-26

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавнича група «Наукові перспективи»

Анотація

На основі досвіду авторів викладання дисципліни «Медична інформатика» у Полтавському державному медичному університеті, у статті розкрито актуальність, значення, роль вивчення теми «Алгоритми. Алгоритмізація медичних задач» для здобувачів медичної освіти. Обґрунтовано необхідність вивчення даної теми для подальшої успішної професійної діяльності лікарів в сучасних умовах. Виділено аспекти професійної компетентності майбутнього медичного фахівця, подальший розвиток логічної та аналітичної компетентностей під час опанування даної теми.
The article reveals the relevance, significance, and role of studying the topic «Algorithms. Algorithmization of medical tasks» for medical students. The need to study this topic for the further successful professional activity of doctors in modern conditions is substantiated. Aspects of the professional competence of the future medical specialist, further development of logical and analytical competences during mastering this topic are highlighted. Based on the authors experience of teaching the discipline «Medical Informatics» at the Poltava State Medical University.

Опис

Ключові слова

логічна компетентність, алгоритми, медична інформатика, майбутні лікарі, медична освіта, logical competence, algorithms, medical informatics, future doctors, medical education

Бібліографічний опис

Алгоритмізація медичних задач для розвитку логічної компетентності у здобувачів медичних закладів вищої освіти під час вивчення медичної інформатики / О. В. Сілкова, О. В. Макаренко, В. І. Макаренко, О. В. Хміль // Наука і техніка. – 2024. – № 1 (29). – С. 538–547.