The Biographies of 20th-Century U.S. Physician-Writers as an Educational Resource for Medical Students

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати навчально-виховний потенціал біографій лікарів-письменників США XX століття у формуванні твердих і м'яких навичок здобувачів вищої медичної освіти. Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення; пошуково-бібліографічний; аналіз літературних джерел; історико-порівняльний; біографічний. Об'єкт дослідження – біографії Вільяма Карлоса Вільямса (1883–1963), Френка Г. Слотера (1908–2001), Річарда Гукера (1924–1997), Аллена Річарда Зельцера (1928–2016) і Майкла Крайтона (1942–2008). Наукова новизна. У статті обґрунтовано доцільність вивчення біографій та елементів літературної спадщини лікарів-письменників США XX століття з метою всебічного і гармонійного розвитку здобувачів освіти у медичних вишах. Висновки. Показано, що ознайомлення з біографіями видатних лікарів-письменників англомовних країн під час позааудиторних виховних заходів сприяє розвитку м’яких навичок, а також удосконаленню комунікативної компетентності студентів ЗВМО.

Опис

Ключові слова

лікарі-письменники, медична освіта, тверді навички, м’які навички, емпатія, культурна компетентність

Бібліографічний опис

The Biographies of 20th-Century U.S. Physician-Writers as an Educational Resource for Medical Students / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, K. Havrylieva, S. Efendiieva, Z. Taran // Current issues of social studies and history of medіcine. Joint Ukrainian-Romanian scientific journal. – 2023. – № 1 (35). – P. 126–129.