Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Індивідуалізація навчання в процесі вивчення хімії у вищій школі є важливим аспектом, оскільки кожен здобувач освіти має власні особливості, темп навчання, стилі вивчення та індивідуальні освітні потреби. Використання різних методів викладання, таких як лекції, демонстрації, групова робота, індивідуальні консультації, інтерактивні вправи тощо, допомагає враховувати різноманітні стилі навчання здобувачів освіти.
Опис
Ключові слова
індивідуалізація навчання хімії, проєктна діяльність, здобувачі освіти
Бібліографічний опис
Стрижак С. В. Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі / С. В. Стрижак // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 р.). – Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. – С. 674–677.