Linguistic means for rational impact in dental printed commercial advertisements

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

This study aims at investigating the linguistic means employed in printed commercial advertisements to produce a rational impact on dental professionals as target audience. Through the strategic integration of industry specific terminology, action verbs emphasizing effectiveness and efficiency thus resonating with the dentist's focus on results, quantifiable language tools for enhanced specificity, objectivity, and persuasiveness, as well as certain syntax patterns, dental advertisements can create messages tailored to the rational sensibilities of dentistry professional community. The focus should be on clear communication, technical accuracy, and showcasing how the product addresses their specific needs and challenges. Мета запропонованого дослідження – виявити та проаналізувати лінгвістичні засоби раціонального впливу, які використовуються в друкованій комерційній рекламі, спрямованій на лікарів стоматологів як цільову аудиторію. Застосування галузевої термінології, дієслів дії, що підкреслюють ефективність та економічність продукту, кількісних показників для досягнення чіткості, об'єктивності та переконливості, а також певних синтаксичних моделей дозволяє стоматологічній рекламі створювати повідомлення, які відповідають раціональному сприйняттю стоматологічної спільноти. У досліджуваних рекламних текстах слід підкреслити чіткість комунікації, технічну точність та відповідність продукту конкретним потребам і викликам цільової аудиторії.

Опис

Ключові слова

linguistic means, printed commercial advertisements, rational impact, content-factual information, лінгвістичні засоби, друкована комерційна реклама, раціональний вплив, фактологічна інформація

Бібліографічний опис

Minkovska D. Linguistic means for rational impact in dental printed commercial advertisements / D. Minkovska, V. Kostenko // Сучасні тенденції дослідження та викладання іноземних мов : матеріали ІІІ Міжнар. онлайн-конф. (Полтава, 16–17 травня 2024 р.). – Полтава : Астрая, 2024. – С. 241–246.