Enhancing grammatical collocation proficiency in ESP (dentistry) through authentic clinical documents
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
Анотація
Authentic clinical documents serve as valuable teaching tools for dental students, aiding in language acquisition and cultural understanding. However, mastering collocations within these documents poses challenges, particularly for non-native speakers. Our study focuses on revealing grammatical collocations within informed consent templates for dental procedures and incorporating them in various in-class activities to enhance students' comprehension of collocation structures. Автентичні клінічні документи слугують цінним навчальним матеріалом для студентів-стоматологів, допомагаючи у вивченні мови та розумінні культурних нюансів. Засвоєння колокацій у цих документах має все ж певні труднощі, особливо для студентів, які не є носіями англійської мови. Дослідження зосереджене на виявленні граматичних словосполучень у формах інформованої згоди на стоматологічні процедури та внесенні їх до аудиторних вправ для покращення розуміння студентами різноманітних структур граматичних колокацій.
Опис
Ключові слова
English for Special Purposes, informed consent for dental treatment, grammatical collocations, collocation competence, in-class activities, англійська мова для спеціальних цілей, інформована згода на стоматологічне лікування, граматичні колокації, колокаційна компетенція
Бібліографічний опис
Костенко В. Г. enhancing grammatical collocation proficiency in ESP (dentistry) through authentic clinical documents / В. Г. Костенко, І. М. Сологор // Multilingual realm – 24 : зб. наук. праць І Міжнар. наук.-практич. форуму методистів, учителів-практиків, викладачів іноземних мов, м. Полтава, 16-18 квітня 2024р.– Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. – С. 40–44.