Методологічні підходи до розвитку професійного мислення у здобувачів освіти при викладанні «гістології, цитології та ембріології»

Анотація

В основі інноваційних форм викладання та вивчення морфології покладено класичні дидактичні прийоми з урахуванням специфіки дисципліни: знання правил (технологій) навчання, розуміння «мови дисципліни» – фундаментальних визначень та понять, термінів, встановлення взаємозв'язку між ними (гістологічне, професійне мислення), а також вміння читати гістологічні препарати. Навчальна дисципліна «Гістологія, цитологія та ембріологія» є складною, але досить цікавою, багатогранною та інформаційною наукою, яка вимагає від здобувачів освіти не тільки гарної пам'яті, посидючості, самодисципліни та працездатності, а й наявності логічного (предметно-професійного) та образного мислення. У той же час продуктивне та репродуктивне мислення базується на набутих знаннях, досвіді особистості та міждисциплінарних зв'язках. Необхідно зауважити, що під час навчання, предметне мислення виходить із накопичених раніше знань (наступності), здійснюється на їх основі, включає їх так, що без використання цих знань, мислення практично неможливе.

Опис

Ключові слова

професійне мислення, здобувачі освіти, методологічні підходи

Бібліографічний опис

Методологічні підходи до розвитку професійного мислення у здобувачів освіти при викладанні «гістології, цитології та ембріології»/ В. І. Шепітько, Є. В. Стецук, Н. В. Борута [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава 30-31 жовтня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 211–214.