Запровадження ресурсно-орієнтованого навчання при підготовці студентів-медиків на кафедрі фізіології: принцип 3D (доступність, діалог, динаміка)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський національний педагогічний університет ім В.Г. Короленка

Анотація

У зв’язку з труднощами освітнього процесу, які виникли останніми роками, пов’язані з пандемією СOVID-19 та широкомасштабною агресією рф проти України, потребують нових підходів до організації навчального процесу. Сьогодні активно поширюється ресурсно-орієнтоване навчання здобувачів освіти у вищих навчальних закладах. Це необхідно для запровадження цілісного спрямування освітнього процесу на набування і засвоєння знань та опанування професійних навичок.

Опис

Ключові слова

Крок-1, ситуаційна задача, інтернет-платформа Google Class, аудиторне навчання, Zoom-клас, пандемія COVID-19, повномасштабна збройна агресія РФ проти України, повітряні тривоги, ресурсно-орієнтоване навчання

Бібліографічний опис

Запровадження ресурсно-орієнтованого навчання при підготовці студентів-медиків на кафедрі фізіології: принцип 3D (доступність, діалог, динаміка) / А. А. Сухомлин, Л. Е. Весніна, Т. М. Запорожець [та ін.] // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 20-21 лютого 2025 р. – Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2025. – С. 490–493.